لوگو کافاز

نحوه تبلیغ کسب و کار تعمیر تلفن همراه

فهرست مطالب

چگونه می توانید تجارت تعمیر تلفن همراه را تبلیغ کنید، شما می دانید که چه کاری باید انجام دهید و در مورد تعمیر هر ابزار الکترونیکی آسیب دیده چه کاری انجام می دهید زیرا تجارت خود را می شناسید. نصب نرم افزار جدید در سیستم های جدید یا تغییر سخت افزار دستگاه موجود مشتری شما نیز گزینه های  دیگری هستند. اگر در حال ایجاد یک تجارت تعمیر تلفن همراه از ابتدا هستید، به تجهیزاتی نیاز خواهید داشت. از هدر دادن پول برای گزینه های کم هزینه خودداری کنید زیرا به ناچار خراب می شوند.

حتی اگر یکی از سخت ترین کارها باشد، تیم شما متشکل از متخصصان و تکنسین های صنعت تعمیر کامپیوتر و تلفن است.

با این حال، فقط به این دلیل که کارمندان، سیستم‌ها و شما می‌دانید که بهترین تیم هستید، به این معنی نیست که بقیه دنیا این کار را می‌کنند. توسعه یک برنامه بازاریابی دیجیتال به شما کمک می کند تا یک کمپین تبلیغاتی مناسب برای تلفن و رایانه برای شرکت خود ایجاد کنید.

نحوه تبلیغ کسب و کار تعمیر تلفن همراه

استفاده از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، یوتیوب و پلتفرم‌های وبلاگ‌نویسی متعدد برای تبلیغ کسب‌وکار تعمیر تلفن همراه ایده‌ای هوشمندانه است. بسیاری از وب سایت ها به شما این امکان را می دهند که کسب و کار خود را تبلیغ کنید و ویدیوها و مقالات می توانند به شما کمک کنند تعداد زیادی مشتری جذب کنید.

عوامل مهم متعددی وجود دارند که نقش مهمی در هدایت یک شرکت در مسیر موفقیت دارند. با این حال، تبلیغات کلید موفقیت و سودآوری هر کسب و کاری است.

بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی صنعت تجارت IBISWorld، صنعت تعمیر تلفن همراه، صنعت تعمیر تلفن همراه، بخش 4 میلیارد دلاری در ایالات متحده است و پیش‌بینی می‌شود که این صنعت به رشد خود ادامه دهد. در واقع، بسیاری از مشاغل تعمیر سلول، مغازه های کوچک یا شرکت های انحصاری هستند. برای شخص مناسب، ممکن است یک شرکت پرسود باشد. آنچه می طلبد این است که به درستی انجام شود و رسانه ای که برای هدف قرار دادن مخاطب خاص استفاده می شود، بی نقص باشد. وقتی صحبت از تبلیغات به میان می آید، صنعت تعمیر نیز تفاوتی ندارد. تبلیغ یک مغازه، نه فقط برای شرکت های جدید، بلکه برای آنهایی که مدت هاست در این بازار بوده اند، دشوار است.

یک کسب و کار معمولی تعمیر تلفن همراه ممکن است بین 50 تا 65000 دلار در سال درآمد داشته باشد، در صورتی که شناخته شده و موفق تر شوید، پتانسیل درآمد بیشتری نیز خواهد داشت. شما می توانید فروشگاه خود را به روش های مختلفی تبلیغ کنید تا تعداد بازدیدکنندگان از آن افزایش یابد.

در مورد معاملات ویژه خود در رسانه های اجتماعی پست کنید و کوپن ها را در فروشگاه های محلی بگذارید. آن را در خارج از فروشگاه خود و در مناطق عمومی ارسال کنید تا به دایره مشتریان خود برسید.

یک تعمیرگاه باید بتواند به وضوح تشخیص دهد که چه خدماتی ارائه می دهد و از کجا می توان آن خدمات را دریافت کرد. علاوه بر این، کسب و کارها باید در مورد میزانی که می توانند در ارائه خدمات به مشتریان خود بپردازند، روشن باشند. این پایه و اساس ایجاد یک استراتژی تبلیغاتی است.

کسب و کارها ممکن است از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک برای تبلیغ خود استفاده کنند. فیس بوک با مبلغی اندک به شما اجازه می دهد تا کسب و کار خود را تبلیغ کنید. علاوه بر این، ویدیوهای زنده در فیس بوک تعداد زیادی بیننده را جذب می کند. همچنین می توانید از توییتر و اینستاگرام برای جذب مشتریان به شرکت خود استفاده کنید.

حقایق جمعیت شناختی مانند موارد زیر نیز باید قبل از ایجاد شخصیت ایده آل در نظر گرفته شوند:

مکان: مصرف کننده شما کجا زندگی می کند؟

سعی کنید خاص باشید و از کوچک شروع کنید. همچنین می توانید از استراتژی هایی مانند بخش بندی ایمیل استفاده کنید.

میانگین سنی مشتری ایده آل شما چقدر است؟ شما می توانید با هدف قرار دادن یک محدوده سنی خاص به مشتری صحیح برسید.

بیشترین درخواست شغلی شما چیست؟ چگونه یک کنسول بازی ویدیویی را تعمیر کنیم؟ چگونه آیفون ها را تعمیر می کنید؟ سیستم های کاری یک سازمان چیست؟ تبلیغات در یک بازار تخصصی می تواند موثرتر از تبلیغات برای مخاطبان گسترده باشد.

آیا آینده ای برای تعمیر تلفن همراه وجود دارد؟

کار به عنوان یک متخصص تعمیر تلفن همراه هزینه خوبی دارد و فرصت های کاری زیادی در دسترس است. تلفن های هوشمند آینده روشنی دارند، به این معنی که تکنسین های تعمیرات موبایل نیز آینده روشنی دارند.

منبع : xirepair

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Facebook