لوگو کافاز

تعمیرات تلفن همراه را به عنوان شغلی در آینده انتخاب کنید

فهرست مطالب

تنها در صورتی که آینده صنعت تعمیرات تلفن همراه روشن و پربار باشد، باید تکنسین تعمیر تلفن همراه/گوشی هوشمند را انتخاب کنید.

به نظر می رسد به فناوری گوشی های هوشمند علاقه مند هستید؟ آیا همیشه علاقه مند به باز کردن قطعات برای بررسی نحوه عملکرد آنها هستید؟ آیا دوست دارید نحوه کار و تعمیر سیستم تلفن همراه، باتری، صفحه نمایش لمسی یا حافظه داخل آن را یاد بگیرید؟ اگر پاسخ مثبت است، برای آشنایی بیشتر با نحوه شروع حرفه خود به عنوان تعمیرات سخت افزار تلفن همراه، کاوش کنید.

قبل از انتخاب شغل، هر دانشجو باید بررسی کند که آیا آینده در آن رشته خوب است یا خیر. همین مورد برای حرفه ای در تعمیر تلفن همراه نیز صدق می کند. تنها در صورتی که آینده صنعت تعمیرات تلفن همراه روشن و پربار باشد، باید تکنسین تعمیر تلفن همراه/گوشی هوشمند را انتخاب کنید.

بسیاری از دانش آموزانی که دوست ندارند درس بخوانند یا تحصیل یا دانشگاه را رها می کنند، می خواهند تعمیر موبایل را یاد بگیرند و به یک تکنسین حرفه ای تبدیل شوند. آنها به یک دوره آموزش تعمیرات موبایل می پیوندند که عموماً یک دوره کوتاه مدت در محل خود است و سپس حرفه خود را در تعمیر تلفن همراه با انجام یک کار یا تجارت در این زمینه آغاز می کنند.

آینده صنعت تعمیرات تلفن همراه

انتخاب شغل همیشه یک تصمیم حیاتی در زندگی هر دانش آموزی است. ارزیابی نیازها و اختراعات جدید در زمینه علاقه بسیار مهم است. تصمیم گیری در مورد انتخاب حرفه و کسب و کار نیز به همین صورت است. برای درک چالش‌ها و فرصت‌ها، باید در مورد کسب‌وکار خاصی تحقیق عمیق کنید و سناریوهای آینده را از قبل تحلیل کنید. در این وبلاگ، چالش‌ها و فرصت‌های راه‌اندازی یا راه‌اندازی یک فروشگاه تعمیر تلفن همراه را درک خواهید کرد.

تعمیر مفهوم جدیدی نیست. تعمیرکاران یا مکانیک ها همیشه چیزهای خراب را تعمیر کرده اند. هر چیزی یا فناوری روز که مردم نمی توانند بدون آن زندگی کنند، بنابراین بیشترین تعداد مکانیک یا تعمیرکار در آن زمینه را دارد. قبل از ظهور تلفن یا اینترنت، فناوری‌های حمل‌ونقل یا مکانیک وسایل نقلیه در همه جا وسایل نقلیه یافت می‌شد به وفور یافت می‌شد. از زمان انطباق دستگاه های ارتباطی، یعنی تلفن، در زندگی روزمره ما، افزایش کارشناسان تعمیر چنین دستگاه هایی وجود داشته است. تعمیرگاه های تلفن همراه.

تعمیرکار موبایل چه می کند؟

تعمیرکار موبایل چه می کند؟

تعمیرکاران تلفن همراه وظیفه نصب، تست، آنالیز و تعمیر انواع مختلف تلفن همراه و گوشی های هوشمند را بر عهده دارند. شخص در محل کار مسئول رفع ایرادات تلفن همراه است که توسط مشتری وارد شده است. فرد تلفن همراه معیوب را دریافت می‌کند، مشکلات را تشخیص می‌دهد، در صورت نیاز تعمیرات جلویی یا سخت‌افزاری را انجام می‌دهد، مشکلات نرم‌افزاری را حل می‌کند و از عملکرد مؤثر قبل از تحویل به مشتری اطمینان می‌دهد.

رشد بی سابقه صنعت تلفن همراه به سختی یک راز است. و این باعث ایجاد مشاغل مرتبط زیادی شده است که به این صنعت وابسته هستند. حرفه تعمیرات موبایل از جمله مواردی است که در حال تبدیل شدن به حرفه ای است و بسیاری از افراد توانسته اند با شروع این حرفه، کسب و کاری سودآور ایجاد کنند.

نیاز آموزشی و مهارتی

کسانی که از تحصیل بیزار هستند یا کسانی که ممکن است توانایی پرداخت هزینه تحصیل در دانشگاه را نداشته باشند، متوجه خواهند شد که شغل تعمیر تلفن همراه به تحصیلات عالی نیاز ندارد. درعوض، این امر مستلزم این است که افرادی که این حرفه را آغاز می‌کنند، به ابزارهای هوشمند و تمایل به یادگیری تکنیک‌ها و روش‌های جدید تمایل داشته باشند. در واقع، این یکی از بهترین گزینه های شغلی برای افرادی است که ترک تحصیل می کنند و افرادی که مایل به ادامه تحصیل نیستند.

فرصت شغلی

همانطور که ما تقریباً برای هر رفت و آمدی از وسایل نقلیه خود استفاده می کنیم، از تلفن خود نیز برای هر تماس تلفنی، پیام، عکسبرداری، ارتباطات رسانه های اجتماعی، محل کار و موارد دیگر استفاده می کنیم. در مقایسه با وسایل نقلیه یا هر فناوری دیگر قرن بیست و یکم، اکثر مردم بیشتر از هر وسیله دیگری از تلفن های خود استفاده می کنند. بنابراین، این بدان معناست که فرسودگی تلفن‌ها به طور طبیعی از خراب شدن سایر وسایلی که ما داریم بیشتر است، و بنابراین، تلفن‌ها نسبت به سایر وسایلی که داریم به تعمیر بیشتری نیاز دارند. از آنجایی که گوشی ها یک کالای شخصی هستند که در آن هر کاربر داده های حساس و مهمی دارد و هزینه تعمیر آن بسیار ارزان تر از خرید جایگزین یا دستگاه جدید است، طبیعتا فرصت های باورنکردنی را برای کارشناسان تعمیر گوشی باز می کند.

به عنوان یک فرد تازه کار در این صنعت، می‌توانید در مراکز مختلف خدمات تعمیرات موبایل/مراکز پشتیبانی یا در فروشگاه‌های بزرگ خرده‌فروشی تلفن همراه یا کارگاه‌ها یا تأسیسات تعمیر لوازم الکترونیکی مشاغلی دریافت کنید:

  1. تکنسین تعمیر گوشی های هوشمند
  2. تکنسین خدمات
  3. تکنسین تست و تعمیر

فرصت های شغلی که یک تکنسین پس از پایان تحصیل با آن مواجه می شود.

  1. مرکز خدمات موبایل
  2. شرکت موبایل
  3. تولید کننده بازسازی

چشم انداز شغلی آینده

با مدل‌های جدید تلفن‌هایی که هر هفته عرضه می‌شوند و برندهای جدید موبایل هرازگاهی ظاهر می‌شوند. هیچ کمبودی در فضای کاری برای مهندسان مشتاق تعمیر وجود ندارد. صنعت تعمیرات تلفن همراه جدا از صنعت واقعی گوشی های هوشمند خود را پرورش داده و گسترش داده است. به غیر از شرکت هایی که مراکز خدمات خود را دارند، مراکز خدمات مستقل نیز وجود دارند که در آنها به یک فرد ماهر نیاز است.

کلید موفقیت

صنعت تعمیرات تلفن همراه طی سال‌های 2013 تا 2018 شاهد رشد سالانه 4.4 درصدی بوده است و بیش از 8500 تعمیرگاه جدید تجارت خود را آغاز کرده‌اند. اگر این دو قانون مهم را در ذهن خود نگه دارید، 5 سال آینده فرصت بسیار زیادی را برای شما فراهم می کند تا به یک رهبر بازار در صنعت تعمیر تلفن همراه تبدیل شوید:

  1. متخصصان ماهر را استخدام کنید که نه تنها ماهر هستند، بلکه در مورد آینده صنعت نیز آگاهی دارند
  2. یک سیستم POS تعمیر کارآمد را دریافت کنید که برای ایجاد یک تجربه شگفت انگیز برای مشتریان طراحی شده است، به اندازه ای که آنها برای کسب و کار شما بازخورد بگذارند و به کسب و کار شما برای نیازهای تعمیر خود اعتماد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Facebook