لوگو کافاز

آموزش برنامه نویسی اندروید در تبریز

فهرست مطالب

به دنبال برنامه نویسی اندروید در تبریز هستید؟با ما همراه باشید؛ سیستم عامل اندروید نه تنها در کشور ایران بلکه درتمامی نقاط جهان مورد استفاده افراد زیادی قرار می گیرد. اپلیکیشن هایی مانند تلگرام و اینستاگرام و دیوار و … بیانگر این موضوع هستند.به همین علت بازار کاری آن بسیار گسترده و بزرگ می باشد، بنابراین افرادی به برنامه نویسی اندروید مشغول شدند تا کسب و کار پر درآمدی را برای خود داشته باشند.

در شهر تبریز و در دیگر شهر های ایران مراکزی در این زمینه فعالیت دارند و به داوطلبان و شرکت کنندگان برنامه نویسی اندروید را آموزش می دهند. اگر شما هم به یادگیری  برنامه نویسی اندروید علاقه مند هستید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید:

داوطلبان برنامه نویسی اندروید در تبریز در چه زمینه هایی مهارت پیدا می کنند؟

پس از اتمام دوره های آموزشی برنامه نویسی اندروید داوطلبان در برخی زمینه ها مهارت هایی در حد حرفه ای کسب می کنند. این مهارت ها عبارتند از:

  1. در اولین مرحله با اصول طراحی اپلیکیشن های تحت اندروید و پروژه های عملی و کاربردی ساخت اپلیکیشن آشنا می شوند.
  2. به صورت عملی مراحل ساخت و مدیریت رابط کاربری و یا UI که شامل اشیاء OBJECT، منو ها MENU، جعبه متن TEXTBOX، لیست باز شونده DROPDOWNLIST و … آموزش داده می شود.
  3. مدیریت بلوتوث برای ارسال و دریافت فایل ها، دریافت و ارسال پیام کوتاه در موبایل وتبلت TABLETS برای داوطلبان آموزش داده می شود.
  4. آموزش کارکردن با SERVICE های اندروید که شامل مدیریت و ضبط و پخش تصویر و مدیریت تماس، مدیریت دوربین، ضبط و پخش صدا

فرصت های شغلی برای افرادی که در برنامه نویسی اندروید مهارت دارند کدامند؟

  • بعد از کسب مدرک برنامه نویسی اندروید فرصت های شغلی زیادی برای این افراد فراهم می شود که در زیر به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:
  • می توانند در زمینه صنعت یخچال هوشمند به برنامه نویسی مشغول شوند.
  • در حوزه گجت و پوشیدنی ها فعالیت کنند.
  • در کمپانی های توسعه برنامه و وب مشغول به کار شوند.
  • در بخش فناوری اطلاعات سازمان های دولتی و یا در شرکت تولید کننده محصولات نرم افزاری فعالیت داشته باشند.

مزایای شرکت در دوره های آموزشی برنامه نویسی اندروید در تبریز چیست؟

مراکز آموزشی برنامه نویسی اندروید در تبریز ثبت نام و دیگر موارد را برای داوطلبان آسان در نظر گرفته اند.  روش ثبت نام در این دوره ها به صورت اینترنتی می باشد و نیازی نیست تا داوطلبان به صورت حضوری برای ثبت نام مراجعه کنند.

هم چنین اساتید مراکز آموزش برنامه نویسی اندروید در تبریز مدارک آکادمیک و دانشگاهی در این زمینه دارند و این اساتید موظف به تدریس بر اساس سیلاب های در نظر گرفته می باشند و آموزش های عملی به صورت مداوم انجام می گیرد و تنها به آموزش های تئوری اکتفا نمی کنند.

امروزه در دنیای کسب و کار، موقعیت های شغلی خوبی برای برنامه نویسان وجود دارد. افرادی که به برنامه نویسی اندروید تسلط کامل دارند نه تنها در شرکت های خصوصی و یا دولتی می توانند فعالیت کنند بلکه می توانند برای خود کسب و کار شخصی با بهترین درآمد ایجاد کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Facebook