لوگو کافاز

 8 انجمن برتر تعمیر تلفن همراه برای تکنسین ها

فهرست مطالب

اطلاعات و راهنماها و نکات زیادی در اینترنت برای تکنسین های تعمیر تلفن همراه وجود دارد. این می تواند به شکل وبلاگ ، فیلم یا حتی آموزش باشد. یکی از بهترین منابع با این حال به صورت تالار گفتگو یا انجمن گفتگو است.

این تالارهای گفتمان منبع بزرگی از اطلاعات هستند زیرا پر از انواع افراد است – متخصصان ، آماتورها یا حتی فروشندگان. آنچه انجام می دهد این است که به هر فرد دیدگاه منحصر به فردی نسبت به یک مشکل ارائه می دهد ، بنابراین لیستی جامع از راه حل های مشکل شما به شما ارائه می دهد. بنابراین ، ما لیستی از بهترین انجمن های تعمیر موبایل برای تکنسین های صنعت تعمیر موبایل را گردآوری کرده ایم.

بسیاری از انجمن های تعمیر تلفن همراه و بسیاری از وبلاگ های تعمیر تلفن همراه برای دسترسی تکنسین ها به منابع ارزشمند و روشهای تعمیر وجود دارد.

قبل از پرش به لیست ، فقط می خواستم به شما اطلاع دهم که این موارد را بر چه اساسی بنا کرده ام. یکی از مهمترین عواملی که در نظر گرفته می شود این است که انجمن به روز شده است یا خیر. سپس عواملی مانند رابط کاربری ، سهولت مشارکت و ارتباط پست در نظر گرفته شد. بسته به این عوامل ، انجمن های زیر را انتخاب کردم.

بهترین انجمن های تعمیر تلفن همراه که باید دنبال کنید

  1. GSMHosting.com

GSMhosting.com که با نام GSM Forum نیز شناخته می شود ، یکی از جامع ترین انجمن ها برای تکنسین های تعمیر تلفن همراه است. این قدیمی ترین انجمن تعمیر تلفن همراه است که اعضای آن از سراسر جهان وجود دارد.

موضوعاتی در مورد هر نوع تلفن موجود و مشکلات مربوط به آن وجود دارد. این تلفن ها سپس به انواع مختلفی از تعمیرات که ممکن است نیاز داشته باشند تقسیم می شوند. همچنین بخشی برای آخرین اخبار فناوری و سایر موارد جالب وجود دارد.

برخی از جنبه های منفی این وب سایت این است که UI یعنی رابط کاربری گرافیکی چندان جذاب نیست.

خوشبختانه ، مزایا بر معایب آن بیشتر است. اگر اطلاعاتی در مورد تعمیر تلفن همراه دارید که به دنبال آن هستید ، این یک انجمن عالی برای عضویت است.

  1. GSMLover.com

GSMLover.com یک انجمن ساده و کاربردی دیگر است که برای تکنسین های تعمیر تلفن همراه بسیار مفید است. باز هم ، ظاهر چندان چشمگیر نیست. با این حال ، وقتی مرور محتوا را شروع می کنید ، به آرامی متوجه می شوید که چقدر در وب سایت مورد بحث قرار گرفته است.

در بیشتر موارد ، این پست ها به طور مرتب به روز می شوند. متأسفانه پست های زیادی وجود دارد که مردم مدتی است به آنها دست نزده اند. با این وجود ، بررسی آنها ممکن است ایده ای به شما بدهد که قبلاً به آن فکر نکرده اید. تمرکز این پست ها بر روی اندروید ، اپل و تلفن های ویندوزی است.

با استفاده از عملکرد جستجو ، باید بتوانید اطلاعات مربوط به همه مارک ها را پیدا کنید. در پایان روز ، این مجمعی است که در صورت نیاز به اطلاعاتی در مورد تعمیر تلفن همراه شما را ناامید نمی کند.

  1. Howardforums.com

Howardforums.com مکان عالی دیگری است که می توانید برای انواع بحث های گوشی های هوشمند به آن مراجعه کنید. چیزی که من در مورد این وب سایت دوست دارم این است که در مورد انواع سیستم عامل ها – iOS ، Windows ، Android و حتی Blackberry بحث می کند.

آنها به خوبی طبقه بندی شده اند و زیر دسته بندی شده اند. این امر حرکت از یک پست به پست دیگر را بسیار ساده می کند. اگر به دنبال چیزی سرگرم کننده هستید ، در مورد جدیدترین ابزارهای موجود در بازار نیز نقد و بررسی کنید.

انجمن ها به روز می شوند تا آنجا که به نظر می رسد ، ظاهر بین دوستداران Cnet و GSM است. با این حال ، از آنجا که محتوا مهم است ، این در لیست تعلق دارد.

  1. انجمن های CNET

هرکسی که قبلاً با نرم افزار تلفن همراه یا کامپیوتر سر و کار داشته است می داند انجمن cnet چیست. به عنوان یکی از نام های برجسته در فن آوری ، انجمن های آنها بسیار فعال و پر از بحث در مورد نه تنها تلفن های همراه بلکه سایر دستگاه های الکترونیکی مانند تبلت ها و رایانه ها است.

انجمن ها به خوبی سازماندهی شده اند و به راحتی می توان بین موضوعات مورد نظر خود حرکت کرد. گزینه جستجو زندگی شما را حتی ساده تر می کند. بدون ثبت نام فقط می توانید مباحث را مشاهده کنید.

اما ، به عنوان یک عضو می توانید در بحث شرکت کنید ، موضوعات را دنبال کنید یا حتی به تنهایی موضوعات جدیدی را شروع کنید. بدون شک ، این یکی از انجمن هایی است که باید آن را نشانه گذاری کنید.

  1. Cellphoneforums.net

گاهی سادگی یک ویژگی عالی است. Cellphoneforums.net یکی از ساده ترین انجمن های موجود در لیست است. هیچ رابط کاربری گرافیکی فانتزی وجود ندارد با این حال ، این یکی از پرجمعیت ترین ها است که هزاران بحث در جریان است.

به همین دلیل ، هر روز بحث های جدیدی ایجاد می شود و انجمن در مورد آخرین موضوعات موجود به روز می شود. شما قادر خواهید بود هزاران موضوع در هر یک از تولیدکنندگان اصلی تلفن همراه پیدا کنید.

متأسفانه ، هرچند تابع جستجوی مناسبی در وبلاگ وجود ندارد. با این حال ، پیوندی که توسط google طراحی شده است چند پیوند مرتبط در آن وبلاگ ارائه می دهد. با وجود بحث های متعدد ، مطمئناً آنچه را که بدنبال آن بودید در اینجا پیدا خواهید کرد.

  1. Androidcentral.com

Android central یکی از بزرگترین وب سایت ها در زمینه یادگیری تلفن های Android است. از طریق پست های وبلاگ و انجمن ها ، این به راحتی یکی از مفیدترین وب سایت های موجود برای تلفن های Android است. این به طور مداوم به روز می شود و هزاران نفر به طور منظم در آن مشارکت می کنند.

در این وب سایت می توانید بحث های عمومی ، آموزش ها یا حتی راهنمای خریدار را پیدا کنید. همچنین بحث های مختلف دیگری در مورد مسابقات یا سخت افزار وجود دارد.

رابط کاربری آسان به شما این امکان را می دهد که بدانید چند پست به یک پست پاسخ داده و چند نفر آن را مشاهده کرده اند. این قطعاً یک فروشگاه تمام و کمال برای همه مشکلات نرم افزاری اندروید شما است.

  1. imore.com

یکی دیگر از تالارهای گفتگوی عالی برای شما ، انجمن های قبلی است. در اینجا بحث های زیادی در مورد مدل های iPhone و نحوه حل مشکلات آنها خواهید یافت.

همانطور که از نامش پیداست ، این وب سایت فقط iPhone ، iPad و سایر محصولات سیب را پوشش می دهد. با این حال ، از جنبه مثبت ، میزان محتوای موجود برای این دستگاه ها بسیار زیاد است.

در این وب سایت می توانید تقریباً همه چیز را در مورد جدیدترین iPhone iPhone خود بیاموزید. مانند android central ، می توانید ببینید چند نفر یک پست را مشاهده و نظر داده اند. اگر اندروید مرکزی بهترین گزینه برای پلتفرم اندروید است ، پس این قطعاً همتای سیب است.

  1. XDA-Developers.com

توسعه دهندگان XDA یک پلت فرم دیگر اندرویدی است. در اینجا موضوعات و پست های مربوط به هک ، ترفندها یا توصیه های مربوط به Android را خواهید یافت. وب سایت به خوبی طراحی شده است و بنابراین صرف زمان زیادی برای آن برای شما خسته کننده به نظر نمی رسد.

پست ها به درستی تقسیم بندی شده اند و برای راحتی شما دسته بندی شده اند. علاوه بر این ، یک نوار جستجو وجود دارد که می تواند به شما در انجام هرگونه جستجوی مورد نظر کمک کند.

تا آنجا که پست ها منتشر می شوند ، آنها اغلب به روز می شوند و بنابراین منبع اطلاعاتی خوبی هستند. بنابراین ، اگر در مورد تعمیر تلفن های اندرویدی شک دارید ، این مکان برای پیوستن و پرسیدن سوال است.

در کنار تالارهای گفتمان فوق ، تالارهای گفتگوی زیادی نیز وجود دارد که مربوط به تعمیرات لوازم الکترونیکی است که دارای یک دسته یا زیر فروم است که مخصوص تعمیرات تلفن همراه ایجاد شده است.

نوبت شماست

این لیست تنها برخی از انجمن هایی را که در اینترنت در دسترس شما هستند ارائه می دهد. با اطلاعات ترکیبی در همه این انجمن ها ، باید بتوانید تقریباً هر پاسخی را که در رابطه با تعمیر تلفن همراه به دنبال آن هستید پیدا کنید.

با این حال ،  همیشه بهتر است از وب سایت رسمی شرکت سازنده گوشی دیدن کنید. به این ترتیب یا می توانید به دیگران آموزش دهید یا خودتان چیزهای زیادی یاد بگیرید. زیاد منتظر نمانید ؛ از انجمن ها دیدن کنید و در اسرع وقت شروع به یادگیری کنید.

اگر روزانه 1 تا 2 ساعت در انجمن ها گشت و گذار کنید ، مطمئناً در مدت زمان کوتاهی دانش و مهارت های خود را چند برابر می کنید. بنابراین عادت کنید که روزانه یا حداقل هفتگی از موبایل مورد علاقه خود دیدن کنید و این انجمن ها را تعمیر کنید.

نکاتی برای استفاده از این انجمن ها

همیشه وارد سیستم شوید و عضو شوید تا از همه مزایا استفاده کنید.

نام کاربری و رمزهای عبور را در همه انجمن ها یکسان نگه دارید تا از فشار بر مغز خود جلوگیری کنید.

اگر راه حلی برای مشکلات خود پیدا نکردید ، می توانید خودتان یک سوال با جزئیات ارسال کنید. در 24 تا 48 ساعت در اکثر انجمن ها پاسخ های بسیاری از دیگر اعضای معمولی دریافت خواهید کرد.

چنانچه شما هم جزو افرادی هستید که یادگیری تئوری را همزمان با آموزش عملی موثر می دانید ، میتوانید با شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز آموخته های خود را بصورت عملی در کارگاه مجهز اجرا کنید و تبدیل به متخصص تعمیرات تلفن همراه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Facebook