لوگو کافاز

آموزش نصب و تعمیرات آسانسور در تبریز

فهرست مطالب

آموزش نصب و تعمیرات آسانسور در تبریز را می‌توان در آموزشگاه‌های معتبر این شهر دنبال کرد و در نهایت به یک نصاب حرفه‌ای آسانسور تبدیل شد. این مقاله اطلاعات مختصر و سودمندی را در زمینه نصب و تعمیرات آسانسور در اختیار شما قرار خواهد داد پس در ادامه با ما همراه باشید که خواندن این مطلب خالی از لطف نیست.

رشته نصب و تعمیرات آسانسور در گروه برق و رایانه در زمینه صنعت  است. آسانسور یکی از انواع ابزارآلات تکمیلی یک ساختمان است که موجب ضرورت وجود افراد مجرب و کارآزموده جهت نصاب و تعمیرکار شده است.

از این‌رو این حرفه به عنوان یکی از صنعت‌های صنایع حمل‌ونقل مستلزم آموزش‌های مورد نیاز به افراد مستعد در این زمینه است که کلیه زیر ساخت‌های پایه تا پیشرفته را باید به صورت اصولی و حرفه‌ای آموزش ببینند.

مراحل دوره‌های آموزش نصب و تعمیرات آسانسور در تبریز

در طی گذراندن دوره‌های آموزشی برای این رشته، دانشجو باید علاوه بر دروس عمومی با مهارت‌های تخصصی در این زمینه آشنا شده و از توانایی بدنی مناسبی برخوردار باشد. در این دوره افراد با تعیین سطح از مبتدی تا پیشرفته، تکنسین فنی، چگونگی برگزاری کلاس‌ها در یک محیط آموزشی کاملاً علمی شروع به یادگیری می‌کنند.

روال آموزش بدین‌صورت است که کارآموز با انواع آسانسور و تسلط بر نقشه‌خوانی مربوط  به این رشته آشنا شده و به مهارت ارتباطی خوب دست پیدا خواهد کرد.

نحوه اجرای آهن‌کشی و ریل‌گذاری داخل چاه آسانسور، آشنایی با کلیه قطعات مکانیکال (شامل قرار دادن موتور در موتورخانه، استقرار اتاقک و قاب وزنه داخل چاه و در نهایت نصب در آسانسور و کلیه متعلقات مربوط به آن)، آشنایی با کلیه مراحل الکتریکال (شامل سیم‌کشی مربوط به داخل چاه، تابلوهای سه فاز و فرمان و متعلقات مربوط به مرحله الکتریکی) و در پایان کار راه‌اندازی و تحویل آسانسور از مراحلی است که کارآموز در این دوره‌ها به‌طور دقیق و گسترده باید آموزش ببیند.

کارآموزان با یادگیری کامل کلیه مراحل نصب و تعمیرات آسانسور و عیب‌یابی جهت تعمیرات احتمالی در آینده می‌توانند به‌راحتی و با اعتمادبه‌نفس بالا وارد بازار کار شوند.

نصب و تعمیرات آسانسور از آن دسته شغل‌های پردرآمد است که همیشه متقاضیان زیادی جهت آموزش دارد. ایران از آن دسته کشورهاست که در زمینه آموزش این حرفه از تکامل خوبی برخوردار است، البته هر کشور از شیوه و برنامه‌های اجرایی خاص خود در این حرفه تبعیت می‌کند.

اما آموزش‌های کارگاهی و عملی این حرفه در هر کشور حائز اهمیت و ارزش خاص خود هستند.در واقع توجه به شیوه و رویکرد آموزش تأثیر چشم‌گیری در رشد و پیشرفت یک صنعت دارد تایک شخص مبتدی به یک متخصص حرفه ای تبدیل شود و این موفقیت را می‌توان از کسب تجربه علمی و عملی به‌دست آورد.

از این‌رو آموزش نصب و تعمیرات آسانسور در تبریز را می‌توانید با کمی تحقیق در بهترین آموزشگاه‌های معتبر این شهر با گرفتن مدرک فنی حرفه‌ای مورد تأیید صنعت و معدن دنبال کنید و امکان اشتغال‌زایی را به بهترین نحو برای خود فراهم نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Facebook