لوگو کافاز

آموزش نصب دوربین مدار بسته در تبریز

فهرست مطالب

آموزش نصب دوربین مدار بسته در تبریز را در محیطی آرام و با تجهیزات کامل در آموزشگاه کافاز طی کنید. دوره‌های نصب دوربین مدار بسته در کارگاه‌های تخصصی به‌طور مرتب در حال برگزاری است و می‌توانید آموزش‌های لازم در این زمینه را به صورت کاملاً علمی و به بهترین نحو زیر نظر متخصصان و کادر مجرب و با تجهیزات کامل بگذرانید.

سپس با اتمام دوره و گذراندن امتحانات و مراحل علمی و عملی لازم، کارت مهارت و مدرک فنی حرفه‌ای را از آموزشگاه مربوطه دریافت نمایید. مؤسسات معتبر به منظور ارتقاء سطح علمی با دانش و تخصص بالا جهت آموزش نصب دوربین مدار بسته در تبریز از کارشناسان مجرب در این زمینه بهره می‌گیرند.

حتی در زمینه تعمیرات در این رشته کلاس‌های آموزش سخت‌افزار را به صورت کاملاً تخصصی برگزار می‌نمایند و تجربه و آموزش‌های علمی خود را در زمینه طراحی و تعمیرات بوردهای مختلف در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

مقدمات آموزش نصب دوربین مدار بسته در تبریز چیست؟

نخست به تعریف در مورد انواع دوربین ها می‌پردازیم

تعریف کلی در مورد دوربین‌های مدار بسته

در دوره‌ی آموزش نصب دوربین مدار بسته در تبریز  و در آموزشگاه کافاز با انواع دوربین‌ها آشنا خواهید شد . اولین دوربین را توضیح می‌دهیم.

دوربین مداربسته ازجمله وسایل الکترونیکی محسوب می‌شود و امروزه به‌عنوان یک وسیله کاربردی در اکثر مکان‌های اداری، تجاری، منازل و مکان‌های عمومی به‌کار برده می‌شود. وظیفه این دوربین‌ها کنترل مکانهای مختلف، جلوگیری از سرقت و حفظ و کنترل امنیت در مکان‌هایی است که از این دوربین‌ها استفاده نموده‌اند.

گسترش علم و تکنولوژی در زمینه این سیستم‌ها بر کیفیت و دامنه کاربری این دوربین‌ها افزوده است. از این‌رو به‌وضوح در کلیه مکان‌های ترافیک معابر، استادیوم‌ها، نمایش تصاویر زنده بر روی نمایشگرها، سالن‌های برگزاری جلسات و همایش و … حضور این دوربین‌ها را می‌توان مشاهده نمود. دوربین های مدار بسته در دو شکل آنالوگ و شبکه قابل نصب و بهره برداری هستند.

خصوصیات دوربین‌های آنالوگ و دیجیتال

دوربین‌های آنالوگ ضبط و ذخیره آن به‌صورت سنتی خواهد بود. و تفاوت انتقال تصویر آن با دوربین‌های دیجیتال در کابل آن‌هاست. کیفیت تصویر دوربین‌های تحت شبکه با کیفیت‌تر از دوربین‌های آنالوگ است و محدودیت رزولوشن تصویر ندارند، چراکه کلاً سیستم کارکرد آن‌ها دیجیتال است.

قابلیت انعطاف‌پذیری و نرم‌افزاری سیستم‌های تحت شبکه نیز بالاتر از انواع آنالوگ است. درنهایت می‌توان گفت دوربین‌های آنالوگ به‌مراتب ساده‌تر از دیجیتال هستند.

دوربین‌های آنالوگ

به‌طور کل این دوربین‌ها نسل قدیمی دوربین‌های مداربسته هستند که مشکل اصلی آن‌های کیفیت پایین تصویرشان است. دوربین آنالوگ را می‌توان به‌طور مستقیم به تلویزیون نصب کرد و تصاویر آن را مشاهده نمود.

دوربین‌های آنالوگ جهت نصب پیچیدگی زیادی لازم ندارند.فقط توسط تجهیزات موردنظر، مشخص شدن محل نصب دوربین، مسیرهای کابل‌کشی و چند کابل و اتصال،  نصب آسانی خواهند داشت.

دوربین مداربسته AHDفناوری جدیدی است که جهت برطرف کردن محدودیت رزولوشن دوربین‌های آنالوگ ایجاد شده‌اند. انتقال تصاویر این شبکه همانند نوع آنالوگ آن است با این تفاوت که نوع کدگزاری و اطلاعات و تصاویر را در حجم و رزولوشن بالاتری انتقال می‌دهند.

دوربین‌های دیجیتال

این دوربین‌ها نسل پیشرفته دوربین‌های مداربسته هستند و به آن‌ها دوربین مداربسته شبکه یا IPگفته می‌شود. در این دوربین از سیستم شبکه برای انتقال تصاویر استفاده‌شده است و امکان اتصال به شبکه  و دریافت تصویر در شبکه را فراهم می‌نماید.

نصب این دوربین‌ها نیاز به برخی مهارت‌های پایه‌ای، فنی و علمی جهت اجرای پروژه های کوچک و بزرگ دارند. در آموزشگاه کافاز  نصب دوربین مدار بسته در تبریز برای شما راحت تر از هرکجا خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Facebook