لوگو کافاز

آزمون EPT چیست و آزمون EPT در تبریز چگونه است؟

فهرست مطالب

برای آزمون EPT در تبریز با ما همراه باشید؛دانشگاه آزاد اسلامی برای ارزیابی سطح تسلط دانشجویان مقطع دکتری به زبان انگلیسی، آزمونی تحت عنوان EPT (English Proficiency Test) یا IAUEPT برگزار می کند. این آزمون تقریبا مشابه تافل دکتری یا آزمون زبان عمومی دکتری است.

این آزمون شامل بخش واژگان، گرامر و درک مطلب است و تفاوت آن با آزمون زبان عمومی دکتری در این است که این آزمون فاقد بخش شنیداری و بخش نگارش است. در این مقاله به چگونگی آزمون EPT در تبریز خواهیم پرداخت.

آزمون EPT در تبریز

آزمون EPT شامل 100 سوال است که 30 سوال آن درک مطلب، 35 سوال لغات و 35 سوال آن به گرامر اختصاص پیدا می‌کند. البته این بودجه بندی سوالات به صورت ثابت نیست بلکه احتمال تغییر در تعداد آن وجود دارد.یعنی امکان دارد تعداد سوالات گرامر30 سوال و واژگان 40 سوال باشد. آزمون فاقد نمره منفی است و حداقل نمره قبولی آن نمره 50 از 100 است.

ابتدا آزمون به صورت فصلی برگزار می گردید اما اکنون به صورت ماهانه برگزار می‌شود. این آزمون از سال 86 به طور منظم در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود و از سال 92 به بعد آزمون به صورت ماهانه برگزار می‌شود. دانشجویان محدودیتی برای شرکت در آزمون ندارند. تا زمانی که نمره قبولی را کسب می‌کنند می‌توانند به دفعات در آزمون شرکت کنند. دانشجویان هر زمان که آمادگی کامل داشتند می‌توانند در آزمون EPT شرکت کنند.

Understanding and Using English Grammar – By: Betty Azar

Mosaic 1 and 2

Select Readings- Pre intermediate – Intermediate and Upper intermediate

504 Absolutely Essential Words for TOEFL – Fifth Edition

ناگفته نماند که این منابع، منابع پایه‌ای هستند و احتمال اینکه سوالات آزمون از منابع دیگری طرح گردد وجود دارد.

آیا دوره‌های آموزش آزمون EPT در تبریز  برگزار می‌شود؟

دوره‌های اموزش آزمون EPT در تبریز برای خدمت به افراد علاقمند به ادامه تحصیل در مقطع دکتری برگزار می‌شود. افراد علاقه‌مند می‌توانند در کلاس‌های آموزشی شرکت کرده و مسیر رسیدن به قبولی در آزمون ارزیابی زبان EPT را هموار کنند

دوره‌های آموزش آزمون EPT در تبریز

اکتساب نمره قبولی در آزمون EPT یکی از دغدغه‌هایی است که ذهن داوطلبان مقطع دکتری را درگیر کرده است. حتی بسیاری از افراد نسب به آن اطلاعات چندانی ندارند. بسیاری دغدغه آن را دارند که چگونه در زمان اندک می‌توانند حجم وسیعی از مطالب را بخوانند و بتوانند در آزمون نمره قبولی را بگیرند.

یادگیری و میزان مطالعه و مدت زمان رسیدن به هدف بسته به میزان آشنایی هر فرد متفاوت است. بهترین را برای کسب نمره قبولی در آزمون زبان EPT تکیه بر تلاش و همت اساتید کاردان است که با تجربه دیرین در این ضمینه فعالیت می‌کنند. آموزش EPT در تبریز با تکیه بر متد و روش‌های موثر شما را در رسیدن به هدفتان یاری می‌کند.

آموزش آزمون EPT در تبریز با داشتن اساتید مجرب  در آموزشگاه کافاز راهکارهای آزمون EPT  را در طول دوره آموزش خواهند داد. در دوره‌های آموزش آزمون EPT در تبریز  تمام سعی و همت ما بر این است که شرکت کنندگان بتوانند بهترین نمرات را کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Facebook