لوگو کافاز

آموزش پایتون در تبریز همراه با مدرک معتبر✅

این روزا انقدر زبان برنامه نویسی مختلف زیاد شده که یکی از مهم ترین چالش های هر شخصی که به برنامه نویسی علاقه داره ، انتخاب یک زبان برای شروع یادگیری برنامه نویسیه. هرکدوم از زبان های ارائه شده برای برنامه نویسی ویژگی های خودشون و مزایا و معایب خودشون رو داران. یکی از مطرح ترین زبان هایی که این روزا توسط برنامه نویس ها استفاده میشه زبان برنامه نویسی پایتون هستش که هر روز که میگذره به میزان محبوبیتش از قبل هم بیشتر اضافه میشه. از این زبان در حوزه های مختلفی مثل برنامه نویسی هوش مصنوعی ، توسعه وب ، ساخت اپلیکیشن های موبایل و دسکتاپ کاربرد داره. اگه شما هم در زمینه برنامه نویسی مشغول هستین اما برای انتخاب زبان مورد نظر خودتون گیج شدین و نیاز به راهنمایی دارین پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشین و از دستش ندین.

٢٠ جلسه

٣٠ /١ ساعته

٢٥٠ دانشجو

آموزش برنامه نویسی پایتون در تبریز

به همراه مدرک بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای
مشاوره رایگان

شروع دوره جدید پایتون

سه شنبه 12 اسفند1402

Days
Hours
Minutes

دلیل محبوبیت زبان برنامه نویسی پایتون در تبریز چیه؟

  • معتبر ترین شرکت های فناوری دنیا از این زبان استفاده میکنن.

  • مفید در یادگیری ماشین

  • آسان بودن

  • همه کاره بودن

پایتون در چه زمینه هایی کاربرد داره؟

با توجه به انعطاف پذیر بودن و سادگی این زبان استفاده از اون در پروژه های مختلف یادگیری ماشین و هوش مصنوعی یکی از بهترین گزینه هاست. در واقع پایتون یکی از زبان های مورد علاقه بین دانشمندان داده به حساب میاد و خیلی از کتابخانه ها و پکیج های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی هم با زبان پایتون نوشته شدن.

مثل هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی تجزیه و تحلیل داده ها هم از اون دسته چیز هایی هستش که به سرعت مشغول توسعه و پیشرفت هستش و پایتون در این زمینه هم کاربرد های زیادی رو از خودش ارائه میده. در دنیای مدرن امروزی بیشتر از هر زمان دیگه ای در حال ایجاد داده هستیم پس نیاز به کسایی داریم که بتونن اطلاعات رو جمع آوری ، دستکاری و سازماندهی کنن. به دلیل سادگی و انعطاف پذیری این زبان استفاده از پایتون برای علم داده و تجزیه و تحلیلشون منطقی ست.

پایتون فقط انعطاف پذیری و متن باز بودن رو در اختیارتون قراره نمیده بلکه اون کتابخانه های نموداری متنوعی رو هم با انواع ویژگی ها ارائه میده و اگه به دنبال یک طرح گرافیکی ساده باشید یا بخواید نمودار های تعاملی بسازید می تونید از امکانات پایتون استفاده کنید‌.

از مهم ترین فایده هایی که زبان پایتون میتونه داشته باشه توسعه وب هستش. فریم ورک های توسعه وب پایتون زیادی برای انتخاب وجود دارن. مثل جنگو و فلسک. این فریم ورک ها برای ایجاد سایت ها و سرویس هایی مثل ردیت ، اسپاتیفای و موزیلا استفاده شده است.

 

به لطف کتابخانه ها و ماژول های گسترده ای که با این فریم ورک های پایتون ارائه میشه عملکرد هایی مثل دسترسی به پایگاه داده ، مدیریت محتوا و مجوز داده ها همگی امکان پذیر شده و به راحتی قابل دسترسی هستن. با توجه به تطبیق پذیری این زبان قابل پیش بینی بوده که از اون به طور گسترده در وب استفاده بشه.

چرا باید در دوره آموزش پایتون در تبریز شرکت کنیم؟

از آنجا که مدرک پایتون در تبریز یکی از الزامات استخدام در تمام شرکت های دولتی و برخی بسیاری از شرکت های خصوصی است، هدف بسیاری از علاقمندان به این مهارتها، یادگیری و آموزش پایتون برای آزمون استخدامی است.

 مجموعه کافاز در تبریز این نیاز را درک کرده و تا آنجا که توانسته یک دوره کاملا عملی  را علاقمندان دوره پایتون در تبریز و… را صرفا جهت آموزش پایتون برای کسب و کارهای فریلنسری و استخدام در شرکت های برنامه نویسی  آماده کرده ایم. 

 آموزش پایتون در تبریز برای یادگیری صفر تا صد آموزش پایتون استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های آموزشگاه 04135567308 و 09148777790 تماس بگیرید. 

آموزش پایتون در تبریز
آموزش پایتون در تبریز

آموزش پایتون در تبریز برای چه افرادی مناسب است؟

دوره پایتون در تبریز برای هر کسی که می‌خواهد در دنیای برنامه نویسی فعالیت کند، مناسب و پیش نیاز است.

کلاس پایتون در تبریز برای هر فردی فرقی ندارد که  دانش‌آموزان باشد یا  دانشجویان، کارمندان باشد یا  مدیران، معلمان و تقریبا برای همه افراد مناسب است.

اگر می‌خواهید با  بروز ترین سرفصل های برنامه نویسی باشید، اگر می‌خواهید رزومه شغلی خود را قوی‌تر کنید یا اگر فقط می‌خواهید با برنامه نویسی و دنیای  کسب و کار فریلنسری  بهتر آشنا شوید، آموزش پایتون در تبریز گزینه مناسبی برای شماست.

نحوه دریافت مدرک پایتون در تبریز از سایت کافاز چگونه است؟

سایت کافاز، یک برند معتبر در زمینه آموزش و برگزاری حضوری دوره ها است.

برای دریافت مدرک از کافاز کافیست  به منو رفته > فنی و حرفه ای >استعلام و دریافت گواهینامه فنی و حرفه ای  رفته و اطلاعات خود را وارد کنید .

در صورت مشاهده پیامی که رکوردی یافت نشد به به منو رفته > فنی و حرفه ای>پرداخت هزینه گواهینامه فنی و حرفه ای را پرداخت کرده تا فرآیند فعالسازی مدرک آغاز شود.

البته مدرک صادر شده، به صورت دیجیتال خواهد بود که در صورت نیاز، به صورت چاپی نیز برای شما ارسال می‌شود. 

بعد از اتمام آموزش پایتون در تبریز ، چه مسیری را در پیش بگیریم؟

پاسخ به این سوال، باید شرایط خود را بسنجید و سپس، با توجه به نیازمندی های خود و توسعه کسب و کار ، تصمیم‌گیری کنید.

علاقمندان به گرافیک، می‌توانید در دوره‌های آموزش گرافیک شرکت کرده و بعد از گذراندن دوره، وارد بازار کار شوند.

برای مثال، می‌توانید در دوره آموزش صفر تا صد فتوشاپ در تبریز ، دوره آموزش صفرتا صد ایلوستریتور در تبریز ، دوره آموزش صفرتا صد ایندیزاین در تبریز ، دوره آموزش صفرتا صد کورل در تبریز شرکت کنید و بعد از انجام تمرینات متعدد، تبدیل به یک تکنسین متخصص شوید. اگر به تدوین و ویرایش ویدیو علاقمند هستید، نرم افزارهای Premiere در تبریز و افترافکت در تبریز، گزینه مناسبی برای شما هستند.

علاقمندان به سایر دوره های ورود به بازار کار، می‌توانید در دوره‌های آموزش طراحی سایت  در تبریز شرکت کرده و بعد از گذراندن دوره، وارد بازار کار شوند.