لوگو کافاز

8 نکته مهم برای تکنسین های تعمیر تلفن همراه

فهرست مطالب

چند نکته را با تمام تکنسین های حرفه ای تعمیر تلفن همراه به اشتراک می گذارم که مطمئناً هنگام انجام کارهای تعمیر مفید خواهد بود. برای کسانی که از این موضوع غافل هستند ، این درس جدیدی است که باید بیاموزند و برای کسانی که از قبل این را می دانند ، این برای آنها صرفاً یک بازنگری است!

همیشه رعایت قوانین و اخلاق در هر حرفه ای مهم است. این امر برای اطمینان از ایمنی و همچنین حرفه ای بودن است که منجر به رضایت مشتری می شود.

نکات مهم برای تکنسین های تعمیر تلفن همراه

  1. شما باید تمام ابزارهای لازم را در اختیار داشته باشید

یک محل کار خوب جایی است که تمام مجموعه ابزار لازم را داشته باشد. از آنجا که تعمیر تلفن همراه عرصه وسیعی است ، بسیاری از ابزارهای تخصصی علاوه بر ابزارهای رایج مورد نیاز است.

بنابراین یک تکنسین حرفه ای همیشه باید چنین ابزار و تجهیزات تخصصی را برای انجام وظایف/رویه های خاص تعمیر داشته باشد. یک محل کاری با ابزارهای خوب مجهز به انگیزه تکنسین شاغل خود است.

  1. در حالی که باز میکنید

همیشه باید شیوه ای را که تلفن را باز میکنید به خاطر داشته باشید زیرا وقتی دوباره مونتاژ می کنید ، باید دقیقاً برعکس عمل کنید ، در غیر این صورت چیزی را از دست می دهید و بی جهت وقت گرانبهای خود را هدر می دهید.

اوایل کار بسیار دشواری بود زیرا همه انواع گوشی ها مانند فلایپر و اسلایدر داشتیم. اما امروزه گوشی ها یک قطعه کیک برای جداسازی و مونتاژ مجدد هستند.

همچنین هنگام جداسازی و مونتاژ ، باید در مورد LCD بسیار مراقب باشید زیرا این ظریف ترین قسمت (و گران ترین قسمت!) در تلفن همراه است.

شما می توانید با ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز در موسسه سپیدار ، تمام مهارت های مورد نیاز برای تعمیر iPhone و سایر تلفن های هوشمند را نیز بیاموزید. آموزش از اصول اولیه شروع می شود و تا رفع اشکالات مختلف ادامه می یابد.

  1. تعویض همه پیچ ها به عقب

هر زمان که پیچ ها را بعد از تعمیر تلفن تعویض می کنید ، مطمئن شوید که همه پیچ ها را در شکاف مربوطه تعویض کرده اید. اگر به دلیل بی احتیاطی شما ممکن است برخی از پیچ ها را در جای خود قرار داده باشید ، مطمئن شوید که از پیچ هایی با همان نوع ، اندازه و شکل استفاده می کنید ، در غیر این صورت مطمئناً به نخ های شکاف یا خود شکاف آسیب می رسانید.

و به یاد داشته باشید که گوشی هایی با پیچ های مفقود شده منظره خوبی نیستند و هم تراز بودن گوشی را نیز نامتعادل می کند.

شما همچنین باید اقدامات ایمنی را بخوانید که توسط تکنسین های تعمیر تلفن همراه رعایت می شود.

  1. همیشه محل کار را مرتب و تمیز نگه دارید

بسیار ضروری است که محل کار خود را مرتب و تمیز نگه دارید زیرا یک محل کار کثیف و سازماندهی نشده بر شخصیت و رفتار فرد تأثیر می گذارد و یک محیط پاک همیشه افراد را به خود جذب می کند.

یک محل کاری تمیز همیشه نتایج بهتری را به همراه خواهد داشت. اگر می خواهید خروجی خود را افزایش دهید ، مطمئن شوید که محل کار خود را بسیار مرتب و تمیز نگه می دارید.

  1. همه لوازم یدکی باید در دسترس باشد

هنگام کار برای تعمیر تلفن ، مطمئن شوید که همه قطعات مناسب را برای تعویض دارید. اگر قطعات یدکی رایج ترین مدل ها را در انبار داشته باشید ، مزیت محسوب می شود تا هنگامی که گوشی ها برای تعمیر می آیند ، بتوانید آنها را فوراً بدون اتلاف وقت تعمیر کنید. همیشه راه هایی برای صرفه جویی در وقت خود برای موفقیت در این دنیای بسیار رقابتی بیابید.

همچنین می توانید مقاله 20 نکته برای موفقیت در مشاغل تعمیرات تلفن همراه را بخوانید تا در تجارت تعمیرات تلفن همراه موفق باشید و تجارت خود را بیشتر توسعه دهید.

  1. سیم کارت و کارت حافظه مشتری را با خیال راحت نگهداری کنید

هنگامی که هر گوشی را برای تعمیر از مشتری می پذیرید ، همیشه باید سیم کارت و کارت حافظه را با خیال راحت حفظ کنید. بهتر است این کار را به صورت سازماندهی شده انجام دهید مانند آن را در یک جعبه کوچک جداگانه با نام مشتری و یا مدل گوشی یا شماره رسیدی که ممکن است برای مشتری صادر کرده باشید ، نگه دارید. وقتی مشتری از شما می خواهد که آن را برگردانید ، این کار را برای شما آسان می کند. شما مجبور نخواهید بود کشوی خود را غر بزنید و وقت خود را در جستجوی آن تلف کنید.

  1. از امنیت داده های مشتری اطمینان حاصل کنید

هنگام تعمیر تلفن ، مطمئن شوید که داده ها را حذف نمی کنید مگر اینکه مورد نیاز باشد. زیرا در برخی موارد ، داده ها بسیار مهمتر از خود گوشی هستند. در صورت لزوم ، از داده ها نسخه پشتیبان تهیه کنید و قبل از حذف داده ها یا انجام تنظیم مجدد کارخانه ، رضایت مشتری را دریافت کنید. همه نکات مربوط به داده ها در دوره تعمیر نرم افزار موبایل موسسه سپیدار آموزش داده می شود.

  1. از دوست خود کمک بگیرید (اینترنت!)

اینترنت امروزه دارای گنجینه های عمیق دانش است. اگر هنگام رفع خطا گیج شده اید ، سعی کنید راه حل آن را از طریق اینترنت جستجو کنید.

در بسیاری از موارد ، یک راه حل آسان برای یک خطای خاص در یک مدل خاص وجود دارد که ممکن است از آن بی خبر باشید. و هنگامی که بتوانید مشکل را از طریق مراحل ساده ای که هنگام موج سواری پیدا کرده اید برطرف کنید ، احتمالاً شگفت زده خواهید شد.

در حین جستجوی راه حل ها در گوگل ، مطمئن شوید که هر 3 جستجو را انجام داده اید – جستجوی متن ، تصویر و ویدئو تا زمانی که راه حل مناسبی به دست نیاورید.

رعایت دقیق این نکات شما را به تکنسین مورد علاقه افراد تبدیل می کند. همچنین مشتری و اعتماد او را به دست خواهید آورد. همچنین به شما در افزایش مشتریان خود کمک می کند و در نتیجه کسب و کار بیشتر و همچنین پول بیشتری به ارمغان می آورد.

لطفاً اگر نکته مهمی برای به اشتراک گذاشتن نظرات زیر دارید ، به ما اطلاع دهید. لطفا این پست را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Facebook