لوگو کافاز

آموزش تعمیرات پکیج در تبریز

4.6/5

از دوره های آموزشی که دارای طرفداران زیادی می باشد می توان به آموزش تعمیرات پکیج در تبریز اشاره کرد . با شرکت در دوره آموزش نصب پکیج در تبریز ، هنر جویان به صورت مرحله به مرحله و کاملا عملی با روش نصب و نحوه لوله کشی و طریقه وصل کردن شلنگ گاز و همچنین آموزش نصب قطعات داخلی پکیج دیواری و تنظیمات آن و آموزش نصب انواع فن دار و بدون فن وموارد دیگر آشنا می شوند و در این زمینه تعمیرکارانی حرفه ای می شوند . در این مرکز پس از به پایان رسیدن دوره آموزشی نصب پکیج به منظور ورود به بازار کار به کارآموزان عزیز مشاوره های ویژه ای داده می شود و  برای موفقیت بیشتر آن ها در بازار کار آنان را پشتیبانی می نمایند .

با توجه به افزایش استفاده از دستگاه های گرمایشی از قبیل پکیج ها ،تعمیر و نصب آنها یکی از شغل های رده اول فنی به شمار می رود . اما بهتر است به منظور افزایش درآمد، علاقه مندان در کنار آموزش نصب پکیج به آموزش تعمیرات پکیج در تبریز نیز بپردازند .

در دوره های آموزش نصب پکیج دیواری و زمینی تمامی سرفصل های تخصصی مربوط به آن در کارگاه مجهز این موسسه به هنرجوی محترم آموزش داده می شود به طوری که بعد از اتمام کار به راحتی می توانند وارد بازار کار شوند .

با توجه به این که در این کارگاه ها کار عملی به دفعات انجام می شود و از طرفی این امکان برای هنرجو فراهم می باشد که سوالات خود را هنگام کار از اساتید و کارشناسان بپرسند نیازی به دوره های کارآموزی نمی باشد و می توانند پس از پایان کار مستقیما وارد بازار کار شوند . ما در این آموزشگاه هدفی غیر از به واقعیت تبدیل کردن شعار خود در مسیر آموزش تا اشتغال نداریم.

60 ساعت آموزش تخصصی

مدرک رسمی فنی و حرفه ای

شروع دوره جدید پکیج

چهارشنبه 16 اسفند 1402

Days
Hours
Minutes
دریافت کمترین شهریه

نسبت به بقیه مراکز

دریافت کمترین شهریه

پرداخت اقساطی

دریافت شهریه

بصورت کاملا اقساطی

انواع برد و گوشی

در اختیاز قرار دادن

انواع برد پکیج

بهترین اساتید

نسبت به بقیه مراکز

بهترین اساتید شهر

کارگاه تخصصی و عملی تعمیرات موبایل

کارگاه کاملا

تخصصی و عملی

تجهیزات کامل کارگاه عملی

دریافت شهریه

بصورت کاملا اقساطی

بازار کار

معرفی کارآموزان

بازاز کار

پشتیبانی کارآموزان

پس از اتمام دوره

پشتیبانی کارآموزان

مدرک فنی و حرفه ای

در سریعترین زمان

ارائه مدرک

سرفصل های آموزش تعمیرات پکیج در تبریز

  • آموزش مرحله به مرحله نصب و راه اندازی پکیج
  • آموزش تعمیر پکیج تک و دو مبدل
  • آموزش تعمیر پکیج فن دار و بدون فن
  • آموزش عیب یابی و تعمیر بای پس
  • آموزش عیب یابی و تعمیر فلو سویچ
  • آموزش عیب یابی و تعمیر پمپ پکیج
  • آموزش عیب یابی و تعمیر  فن پکیج
  • آموزش عیب یابی و تعمیر شیر گازی
  • آموزش عیب یابی و تعمیر خازن پمپ پکیج
  • آموزش عیب یابی و تعمیر کلید حداقل فشار
  • آموزش عملی رسوب گیری مبدل
  • آموزش عملی خلاص کردن پمپ از گیرپاژ
  • آموزش قطعه شناسی مکانیکی پکیج
  • آموزش قطعه شناسی الکترونیک و الکتریکال پکیج
  • آموزش عیب یابی و تعمیر مشعل پکیج
  • آموزش عیب یابی و تعمیر مبدل حرارتی
  • آموزش عیب یابی و تعمیر محفظه تخلیه هوای پکیج
  • آموزش عیب یابی و تعمیر کندانسور پکیج
  • آموزش شناخت ابزارآلات تخصصی پکیج دیواری

  • آموزش شناخت قطعات تشکیل دهنده پکیج

  • آموزش انواع پکیج بطور کلی

  • آموزش عملی و مرحله به مرحله نصب پکیج
  • آمورش تشخیص محل و محاسبات مربوط به نصب پکیج
  • آموزش و شناخت قطعات جانبی لازم برای نصب پکیج
  • آموزش و معرفی مراکز تامین قطعات و لوازم مورد نیاز
  • یادگیری انتخاب پکیج متناسب با محیط و مساحت های متنوع

  • آشنا شدن به صورت عملی با عملکرد تمامی قطعات پکیج

  • آموزش اقدامات قبل از نصب پکیج
  • آموزش روش اتصال پکیج به لوله ها

  • آموزش سرویسکاری و تعویض قطعات

چه چیزهایی در این دوره یاد میگیریم ؟

و چه مزیت هایی برای شما ایجاد میکند

حال که با مزیت های این شغل آشنا شدیم ، بهتر میتوانیم مشخص کنیم این دوره مناسب برای چه کسانی مناسب است

مناسب برای افرادی که می خواهند شغل ثابتی داشته باشند
مناسب برای افرادی که می خواهند استخدام شوند.

تسلط کامل بر سیستم لوله کشی

انواع لوله کشی مربوط به مدار مصرفی و گرمایشی را میشناسید و می توانید لوله کشی مربوط به پکیج دیواری را انجام دهید.

تسلط کامل بر شناخت انواع تجهیزات لوله کشی و اتصالات مربوطه

با انواع سایز بندی و آلیاژ لوله ها آشنا می شوید و ابزار مورد استفاده در لوله کشی و اتصالات مربوطه را می شناسید.

تسلط کامل بر نصب پکیج های تک مبدل و دو مبدل

با ساختار پکیج های تک مبدل و دو مبدل آشنا می شوید و می توانید در پایان دوره انواع برندهای این نوع از پکیج دیواری را به صورت استاندارد نصب کنید.

تسلط کامل بر استانداردهای نصب در پکیج دیواری

با اصول صحیح و استانداردهای نصب پکیج دیواری در محل های مختلف آشنا می شوید و می توانید به صورت استادندارد پکیج دیواری را نصب کنید.

تسلط کامل بر بازو بسته کردن پکیج دیواری وآشنایی با قطعات آن

یاد میگیرید انواع پکیج های قدیمی و جدید را به صورت اصولی بازو بسته کنید و قطعات داخل دستگاه مربوط به مدار گرمایش، مدار مصرفی را بصورت کامل بشناسید

تسلط کامل بر انواع شستشوی سیکل مدار گرمایش و مبدلهای پکیج دیواری

یاد میگیرید چگونه پکیج هایی که به مدت طولانی کار کرده اند را سرویس و نگهداری کنید و بتوانید مدارهای گرمایش و سیکل مصرفی را از روشهایی همچون اسید شویی و گرم شویی شستشو دهید.

آموزش نصب پکیج در تبریز

در چند سال اخیر استفاده از پکیج در داخل خانه‌ها یکی از متداول‌ترین وسایل گرمایشی در ایران و سراسر دنیا به شمار می‌‌آید. پکیج وسیله‌ای است به عنوان جایگزین موتورخانه شوفاژ در خانه، آب گرم مورد نیاز جهت گرم کردن فضای داخل خانه، شستشو، استحمام و … را فراهم می‌کند. از دلایل استقبال از پکیج می‌توان به اشغال کردن فضای کم، ایمنی بالا، توجیه اقتصادی آن اشاره کرد.

شهر تبریز نیز به عنوان یکی از کلان شهرهای ایران، در استفاده از پکیج‌ها پیشگام بوده و جز اولین شهرها در کشور بوده که از این تکنولوژی در داخل خانه‌ها استفاده کرده‌اند. به تبع گسترش این وسیله در ایران یک شغل و بازار کار جدید ایجاد شده است

این بازار کار می‌تواند درآمد بسیار مناسبی برای شخص به وجود بیاورد. نصب پکیج نیازمند تخصص خاصی بوده و شخصی که در این زمینه کار می‌کند علاوه بر تخصص باید دارای توانایی جسمی قوی، هوش بالا نیز داشته باشد. همچنین فردی که بخواهد وارد این حوزه جدید کاری شود باید با مهارت‌های عمومی نصب و تعمیر انواع آبگرمکن، شوفاژ و استفاده از این ابزارها آشنا باشد.

پس با توجه به مطالب بیان شده، شما اگر می‌خواهید به عنوان یک نصاب ماهر در سطح شهر تبریز مطرح باشید. باید آموزش‌های لازم در این زمینه را ببیند تا توانایی‌های شما در این بیشتر گردد. حال باید به کدام مرکز برای آموزش نصب پکیج مراجعه کرد؟

اگر در داخل شهر و یا بر روی اینترنت جستجو کرده باشید می‌توانید تبلیغات مختلفی از دوره‌های آموزش نصب پکیج در تبریز ببینید. مراکز مختلفی از جمله سازمان فنی و حرفه‌ای استان و همچنین آموزشگاه‌های خصوصی زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای در زمینه آموزش نصب پکیج در تبریز کار می‌کنند.

کلاس‌های این آموزشگاه به دو صورت تئوری و عملی خواهد بود. کارآموزان ابتدا در بخش تئوری با مفاهیم ابتدایی در مورد پکیج آشنا خواهند شد و بعد از آن وارد مرحله عملی شده و به صورت کاملاً عملی با نصب پکیج آشنا خواهند شد. سرفصل‌هایی که در بیشتر این آموزشگاه‌هایی که در زمینه آموزش نصب پکیج در تبریز فعالیت می‌کنند.

به چه علت باید در دوره نصب پکیج فنی و حرفه ای شرکت کنیم ؟

امروزه بسیاری از مردم برای یادگیری یک حرفه و فن گاها به جست و جوی اینترنتی رو می آورند و با حجم وسیعی از مطالب روبه رو می شوند که گاها نیز بسیاری از این مطالب منبع علمی ندارند و بسیاری از فوت و فن ها را نیز آموزش نمی دهند .

این موضوع در مورد نصب پکیج دیواری نیز صدق می کند اما باید در نظر داشته باشید که نصب پکیج دیواری کاری تخصصی می باشد و لازم است تا نکات ایمنی به طور کامل رعایت شود ، زیرا پکیج برای روشن شدن نیاز به گاز دارد و در صورتی که بی دقتی در نصب صورت گیرد خسارت های جبران ناپذیری ایجاد می کند .

در دوره هابی آموزشی فنی حرفه ای این امکان برای علاقه مندان وجود دارد که به صورت عملی  با در دست گرفت آچار و تجهیزات ، کار نصب را تمرین کنند و در این زمینه مهارت لازم را کسب نمایند .

بنابرین لازم است علاقه مندان به این حرفه با شرکت در دوره های آموزش فنی حرفه ای مهارت و آموزش های لازم را به طور کامل دریافت نمایند.در نظر داشته باشید که تمامی آموزشگاه ها به صورت کامل و حرفه ای این دوره ها را آموزش نمی دهند و در نتیجه بهتر است برای کسب مهارت و  تجربه کافی در آموزشگاه حرفه ای دوره خود را بگذرانید .

آموزش نحوه نصب پکیج دیواری

نصب پکیج دیواری به صورت گام به گام و دقیق از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد زیرا در صورت بروز کوچکترین اشتباهی امکان خسارات جبران ناپذیر وجود دارد . نصب پکیج دیواری دارای مراحل مختلفی می باشد که تمامی مراحل به صورت عملی و کامل در دوره های نصب پکیج آموزشگاه فنی برق آموزش داده می شود ، در ادامه به صورت خلاصه به آن ها اشاره می کنیم .

مراحل نصب پکیج دیواری

مرحله اول : نصب شابلون روی دیوار

در مرحله اول ابتدا باید شابلون بر روی دیوار نصب نمایید و سپس پکیج را بر روی آن قرار دهید . باید دقت نمایید تا پکیج در جایی قرار داده شود که تمامی شرایط مورد نیاز دودکش را داشته باشد . برای نصب پکیج 1 متر مکعب فضا به ازاء هر کیلو وات توان دستگاه مورد نیاز می باشد .

مرحله دوم : نصب شلنگ های پکیج

در مرحله دوم باید دو شلنگ ½ ورودی آب سرد و خروجی آب گرم را بر روی پکیج نصب نمایید . سپس اقدام به نصب دو شلنگ دیگر که مربوط به رفت و برگشت سیستم گرمایشی می باشد نمایید .

مرحله سوم : نصب دودکش

نصب دودکش سومین مرحله از آموزش نصب می باشد که لازم است به نوع پکیج فن دار بودن یا نبودن آن توجه نمایید و دودکش را با توجه به آن  خریداری کنید .

مرحله چهارم : نصب گاز پکیج

پس از این که شلنگ ها و دودکش پکیج را نصب کردید باید گاز پکیج را به وسیله ی شلنگ های مناسب و با رعایت نکات ایمنی به پکیج نصب کنید .

 مرحله پنجم : باز کردن شیر پرکن

در مرحله پنجم آموزش نصب پکیج لازم است پکیج را بدون روشن کردن آن به برق بزنید و شیر پرکن آن را باز کنید . شیر را باید تا زمانی که بار دستگاه به 5/1 برسد باز بگذارید و پس از رسیدن به این مقدار آن را به سمت راست چرخانده و ببندید .

نکته : شیر پرکن در زیر پکیچ قرار دارد و رنگ آن آبی یا مشکی می باشد .

مرحله ششم : روشن کردن پکیج

در این مرحله پکیج را روشن می کنید و با توجه به فصلی که در آن قرار داریم بر روی حالت تابستانه یا زمستانه تنظیم می کنید . سپس درجه آب گرم مصرفی را تنظیم می نمایید. در نظر بگیرید که درجه آب گرم مصرفی برای شوفاز 60 و برای سیستم گرمایشی 80 می باشد .

نکات نصب پکیج دیواری

برای نصب پکیج دیواری لازم است تا برخی از نکات را در نظر بگیرید . تمامی این نکات مهم در دوره های آموزشی نصب پکیج دیواری به طور کامل آموزش داده می شود .

  • پکیج دیواری نباید در محیط هایی با مساحت کمتر از 60 متر مربع نصب شود .
  • پکیج دیواری را نباید در محیط هایی همچون زیر زمین ، حمام و سرویس بهداشتی نصب نمود .
  • پکیج دیواری را نباید در محیط های نم دار و رطوبتی نصب نمود زیرا در این محیط ها موجب ایجاد رسوب و فرسایش در پکیج می شود .
  • لازم است تراز بودن محل نصب در هنگام نصب در نظر گرفته شود .
  • باید در نظر داشت تا این وسیله از وسایل گاز سوز دور باشد .

روش لوله کشی پکیج دیواری

برای کارکرد مطلوب و بهینه پکیج های دیواری یکی از مهمترین نکات ، لوله کشی پکیج می باشد . بدین منظور لازم است قبل از انجام عملیات لوله کشی نقشه دقیق ساختمان بررسی شود . پس از اینکه نقشه ساختمان را بررسی کردید باید نقشه لوله کشی پکیج را کشیده و محلی را که لوله در آن متصل می شود را تعیین کنید . پس از کشیدن مسیر لوله ها نوبت به اندازه گیری لوله مورد نیاز و خریداری آن می رسد . در پکیج دیواری لوله کشی به چهار لوله ی اصلی آب سرد و گرم و لوله کشی سیستم رفت و برگشت تقسیم بندی می شود .

میزان سرمایه مورد نیاز برای ورود به شغل نصب پکیج

برای ورود به شغل نصب پکیج دیواری به سرمایه بالایی نیاز نمی باشد و می توانید تنها با صرف هزینه کم مشتری یابی کرده و درآمدزایی نمایید .

هزینه مربوط به آموزش نصب پکیج دیواری و ثبت نام در دوره های آموزشی از مهمترین بخش سرمایه لازم برای این شغل می باشد که چیزی حدود 1 الی 2 ملیون می باشد که آن هم در چند سفارش اول باز میگردد .

خرید تجهیزات و ابزار ها از قبیل انواع پیچ گوشتی و آچار ، شیر پرکن ، دستگاه اتو لوله ، مولتی متر ، گیج فشار سنج و …  هزینه مورد نیاز دیگر  می باشد .

درصورتی که در این زمینه  خواستار تاسیس شغل مستقل و شخصی باشید ، باید به هزینه ی های ذکر شده هزینه اجاره یا رهن مغازه را نیز اضافه نمایید .

بازار کار نصب پکیج دیواری

مزایای فراوان پکیج های دیواری موجب شده تا این دستگاه امروزه طرفداران زیادی داشته باشد و در بسیاری مواقع جایگزین بسیاری از سیستم های گرمایشی شده است . امروزه کمتر ساختمانی را می توان یافت که از این وسیله برای گرمایش استفاده نکنند . شغل نصاب پکیج دیواری و دوره آموزش نصب پکیج دیواری با توجه به تقاضای زیاد مردم به این محصول به بازار کار عالی تبدیل شده است . همچنین با توجه به افزایش ساخت و ساز در سال های آینده پکیج های دیواری جایگزین بساری از سیستم های گرمایشی خواهد شد و آینده شغلی عالی فراهم خواهد نمود .

فرصت های شغلی نصاب پکیج دیواری

برای افراد آموزش دیده در دوره های آموزش نصب پکیج دیواری فرصت های شغلی مناسب و زیادی وجود دارد که به عنوان مثال این افراد می توانند با ارسال رزومه در شرکت های مرتبط مشغول به کار شوند و یا خود مغازه نصب پکیج دیواری راه اندازی کنند . همچنین این افراد می توانند با ثبت نام در سایت های خدمات رسانی از قبیل آچاره ، استاد کار ، پلاک و …. به جذب مشتری و درآمد زایی بپردازند .

میزان درآمد نصاب پکیج دیواری

میزان تخصص نصاب ، مهارت و تجربه ی کاری او میزان درآمدش را تعیین می کند . بدین معنی که هر اندازه تخصص فرد در نصب پکیج دیواری بیشتر باشد و دوره آموزش نصب را در یک آموزشگاه حرفه ای گذرانده باشد به همان اندازه مشتریان بیشتری خواهد داشد و بالتبع درآمدش نیز افزایش خواهد یافت . از دیگر عوامل تاثیر گذار میزان تبلیغات ، مشتری مداری ، سرعت و کیفیت  کار می باشد . به طور کلی میانگین درآمد این شغل مابین 7 تا 15 میلیون در ماه می باشد .

مدت زمان

20 جلسه آموزش عملی تعمیر پکیج

سابقه

انتقال 5سال سابقه آموزشی و کاری

کارآموزان

بیش از 250کارآموز در سال

شرایط پرداخت

امکان پرداخت نقدی و قسطی

مشاوره رایگان

امتیاز و دیدگاه کارآموزان

دیدگاه کاربران

4/5 از 5

4.5/5

از 250 رای

5/5
4.5/5
4/5

تصاویر دوره های قبل

نشان از استقبال بی نظیر مهارت آموزان

ارایه مدرک بین المللی معتبر

ارایه مدرک بین المللی معتبر

نمونه ای از صدها مدرک بین المللی صادر شده برای فراگیران آموزش تعمیرات پکیج در تبریز

سوالات متداول

سوالات متداول

اگر سوالی دارید که در بالا پاسخ آن را نیافتید، می توانید در سوالات متداول پاسخ خود را پیدا کنید.

در این دوره آموزشی برندهای مختلف پکیج ایرانی و خارجی از جمله بوتان و ایران رادیاتور و مباحث پایه و کلی دیگر برندهای موجود در بازار آموزش داده میشود.

تعمیرات پکیج دیواری یکی از زمینه‌های کاری رو به توسعه در ایران به شمار می‌آید. افرادی که علاقه‌مند به یادگیری این فن و مهارت هستند، می‌بایست با شرکت در دوره‌های تخصصی تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور و بوتان و گلدایران، تخصص و مهارت خود را برای مواجه‌شدن با مشکلات احتمالی و همچنین تبدیل شدن به یک متخصص تعمیرات پکیج بالا ببرند.

با کسب تخصص در مهارت نصب و تعمیرات پکیج به نوعی آینده شغلی خود را تضمین میکنید، جرا که این کسب و کار یکی زمینه های کاری رو به توسعه در ایران می باشد. کسانی که مایل به یادگیری این تخصص هستند باید در دوره نصب و تعمیرات پکیج شرکت کنند و با کسب مهارت در تعمیر برندهای مطرح ایرانی مورد استفاده در بازار اعتماد به نفس لازم را کسب کنند.

پس از اتمام دوره شما می توانید با اخذ نمایندگی از شرکت های مطرح خود اشتغالی ایجاد کنید و یا میتوانید استخدام یکی از شرکت های مطرح شویذ و حقوق ثابت ماهانه دریافت کنید.

مدت زمان دوره نصب پکیج 10 ساعت و تعمیرات پکیج 20 ساعت میباشد. هر روز به مدت سه هفته به صورت فشرده برگزار میشود.

دوره از صفر و پایه آموزش داده میشود و پیش نیازی ندارد.

بله این دوره از زیر شاخه های رشته تاسیسات می باشد و کارآموزان پس از اتمام دوره مدرک فنی حرفه ای را دریافت می کنند.

اگر کارآموز هیچ اطلاعی درمورد این دوره آموزشی نداشته باشد میبایست دوره آموزش نصب پکیج در تبریز را بگذراند.

بله ساده ترین و بی دردسرترین روش ورود به بازار کار در طول دوره آموزش داده میشود

 در طی دوره مراکز مورد اطمینان تامین قطعات و لوازم از نظر قیمت اجناس و کیفیت لوازم مورد نیاز به هنرجو معرفی میگردد

بله با توجه به این که سرفصل های آموزشی این دوره مطابق با نیاز بازار کار طراحی شده است و پس از اتمام دوره کارآموزان می توانند با آمادگی کامل وارد بازار کار شوند.

پاسخ: بله تمامی تجهیزات مربوط به آموزش نصب پکیج دیواری در کلاس موجود است

دوره از صفر و پایه آموزش داده میشود و پیش نیازی ندارد. آموزش های ارائه شده بصورت عملی و ویژه بازار کار هستند و کارآموزان در پایان دوره بصورت حرفه ای به مهارتهای تعمیر پکیج تسلط پیدا می کنند.

بله،انتخاب پکیج متناسب با محیط و مساحت های متنوع نیز آموش داده خواهد شد.

بعد از پرداخت هزینه ابتدایی جهت انجام ثبت نام ،یک قطعه عکس و کپی کارت ملی و شناسنامه باید همراه کاراموز باشد.

مدت زمان

20 جلسه آموزش عملی تعمیر پکیج

سابقه

انتقال 5سال سابقه آموزشی و کاری

کارآموزان

بیش از 250کارآموز در سال

شرایط پرداخت

امکان پرداخت نقدی و قسطی

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان دوره ها