لوگو کافاز

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

4.6/5

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز در این مجتمع  که یکی از با سابقه ترین و مجهزترین مراکز آموزشی شمالغرب کشور در رشته های فنی و مهارتی می باشد با نظارت و آموزش بهترین و با تجربه ترین اساتید شهر در طول 30 جلسه که 20 جلسه آن بصورت آموزش سخت افزار موبایل و 10 جلسه آن آموزش نرم افزار موبایل میباشد برگزار میشود. 

60 ساعت آموزش تخصصی

مدرک رسمی فنی و حرفه ای

شروع دوره جدید

چهارشنبه 9 اسفندماه 1402

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مشاوره رایگان

امتیاز و دیدگاه کارآموزان

دیدگاه کاربران

4/5 از 5

4.5/5

از 250 رای

5/5
4.5/5
4/5

تصاویر دوره های قبل

نشان از استقبال بی نظیر مهارت آموزان

ارایه مدرک بین المللی معتبر

ارایه مدرک بین المللی معتبر

نمونه ای از صدها مدرک بین المللی صادر شده برای فراگیران آموزش تعمیرات موبایل

سوالات متداول

سوالات متداول

اگر سوالی دارید که در بالا پاسخ آن را نیافتید، می توانید در سوالات متداول پاسخ خود را پیدا کنید.

مرکز آموزش تعمیرات موبایل کافاز، دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز را مطابق با استانداردهای روز دنیا و ورود به بازار کار و شروع کسب وکار در این حرفه برگزار میکندو شرکت کنندگان در دوره را برای یک شغل پر درآمد ساماندهی می کند.

در این دوره کلیه مباحث آموزشی سخت افزار موبایل و نرم افزار گوشی های همراه بصورت تئوری و عملی آموزش داده می شود و بعد از اتمام دوره برای کارآموزان مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای ارائه می شود.

با توجه به اینکه نحوه آموزش ما وابسته به تکرار و تمرین عملی با گوشی ها و بردهای مختلف است ، از این رو میتوانید اطمینان داشته باشید که پس از اتمام دوره بتوانید در زمینه تعمیرات موبایل شروع به فعالیت نمایید.

دوره تعمیرات گوشی های همراه در دو بخش آموزش نرم افزار موبایل و آموزش سخت افزار موبایل با بهره گیری از تجهیزات مدرن و استفاده از اساتید ماهر و با تجریه چندین ساله برگزار می شود . شما پس از اتمام دوره دانش روز سخت افزار و نرم افزار گوشی های هوشمند را کسب خواهید کرد.

ما این فرصت را برای شما فراهم نموده ایم که پس از اتمام دوره و شروع فعالیت در قالب پشتیبانی بعد از دوره در صورتی که نسبت به گوشی های بروز از نظر سخت افزاری و یا نرم افزار ابهامی داشته باشید با شرکت در جلسات پشتیبانی رفع اشکال نموده و مهارت علمی و فنی خود را ارتقا دهید.

قبل از شروع مطمئن باشید که مجذوب ابزارها هستید . از کارکردن با ابزارهای الکترونیکی و بازکردن آنها لذت میبرید ، چنانچه تکنولوژی های روز دنیای موبایل و گوشی های همراه شما را تاثیر قرار نداده است، دغدغه ای برای یادگیری تعمیرات گوشی های همراه نداشته باشید ، اما چنانچه علاقه دارید آموزش تعمیرات موبایل را در شهر تبریز فرابگیرید و در این حرفه شروع به فعالیت نمایید با طی نمودن مراحل زیر بصورت گام به گام و دقیق میتوانید به یک متخصص در زمینه تعمیرات موبایل تبدیل شوید:

مرحله 1: تحصیلات آکادمیک خود را تکمیل کنید

اگر چه داشتن تحصیلات دانشگاهی مرتبط در رشته تعمیرات موبایل ضروری نیست و شما با هر سطح علمی و سنی که هستید می توانید در این دوره شرکت کنید ، منتها در صورتی که تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته های مرتبط با الکترونیک تمام کرده باشید ، روند یادگیری مباحث آسان و سریع خواهد بود ، هر چند که معتقدیم پشتکار مهمتر از هر چیزی است و شما با استمرار و تکرار و تمرین میتوانید به یک فرد ماهر در این شغل تبدیل شوید.

مرحله 2: با انواع گوشی های هوشمند آشنا شوید

همانطور که امروزه در اطراف خود می بینید، فناوری بسیار گسترده است و می توان 100 سال از عمر خود را به یادگیری ادامه داد و هنوز بسیاری از آن را از دست داد. جدای از تشابهات، بازار گوشی‌های هوشمند شامل پیکربندی‌ها، مشکلات و تشخیص‌های مختلف می‌شود. برای درک کامل مفهوم عیب یابی چنین مشکلاتی، باید عمیقاً وارد جزئیات شد تا همه چیز را در مورد آن یاد بگیرد. زیاد به این فکر نکنید که یک تکنسین تعمیر تلفن همراه چقدر درآمد دارد و در عوض روی یادگیری مهارت های جدید تمرکز کنید.

گوشی های هوشمند بر روی این 3 سیستم عامل رایج یعنی iOS، Windows و Android کار می کنند. اندروید با بیشترین درصد گوشی های هوشمند مطابقت دارد، در حالی که کاربران iOS و Windows بسیار نادر هستند. در طول آموزش، سعی کنید انواع مختلف مشکلات هر سه این سیستم عامل ها را درک کنید تا مهارت خود را افزایش دهید.

ما در کارگاههای سخت افزار موبایل تلفن های همراه مختلف در برندهای متنوع اندروید ، IOS و همچنین گوشی ها با سیستم عامل ویندوز را در اختیار شما قرار میدهیم که با کارکرد عملی با این گوشی ها و پرسش و پاسخ دانش لازم برای کار کردن با گوشی های همراه مختلف را کسب خواهید کرد.

مرحله 3: به یک موسسه تعمیرات تلفن همراه بپیوندید

هنگامی که تحصیلات آکادمیک خود را به پایان رساندید، زمان آن فرا رسیده است که به مرحله بعدی بروید که نیازمند یافتن یک موسسه خوب است. تعداد زیادی مؤسسه وجود دارد که می توانند دوره های آموزشی در موضوعات مختلف را به شما ارائه دهند. شما می توانید بر اساس نیاز خود تصمیم بگیرید و هر کدام را که برای شما مناسب تر است انتخاب کنید. پس از پیوستن به یک موسسه معتبر، پاسخ تمام سوالات خود را پیدا خواهید کرد، مانند اینکه چگونه به راحتی یک تکنسین تعمیر تلفن همراه شوید.

موسسه آموزشی فراسو طی چندین سال فعالیت و جذب و آموزش 500 کارآموز در سال 1400 توانسته است بزرگترین سهم از کارآموزان علاقه مند به این رشته آموزشی در شهر تبریز و شمالغرب کشور  را داشته باشد و با افتخار متخصصان زیادی را تربیت نموده و به سمت بازار کار و شروع فعالیت در این کسب و کار سوق دهد.

ما با داشتن کارگاه مستقل آموزش تعمیرات موبایل در تبریز و با تجهیز کارگاههای تخصصی سخت افزار و نرم افزار موبایل توانسته ایم رضایت 100 درصدی کارآموزان موبایل را جلب نماییم و با پشتیبانی پس از اتمام دوره دغدغه شروع فعالیت در دوره را از میان برداریم.

ماآموزش های پیشرفته ای را برای تازه کارها ارائه می دهیم و به آنها کمک می کنیم تا تمام جنبه های تعمیر تلفن را درک کنند.پس از شرکت در دوره ، پاسخ خود را در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک تکنسین تعمیر گوشی در بازار خواهید یافت. همین امروز با شماره 09937041190 تماس بگیرید و به تمامی سوالات مربوط به قبل شرکت در دوره پاسخ دریافت کنید.

مرحله 4: تعدادی تلفن و ابزار مرده برای تمرین بخرید

در حالی که آموزش را در موسسه آموزشی ما می گذرانید، بهتر است در تایم های آزاد و تمرینی کارگاههای سخت افزار شرکت کنید و مهارت عملی خود را ارتقا دهید و یا میتوانید برای آموزش خانگی، چند ابزار و گوشی از کار افتاده برای کار داشته باشید.

سعی کنید زیاد نگران نحوه تبدیل شدن به یک تکنسین معتبر تعمیرات تلفن همراه نباشید و سعی کنید روی آموزش تمرکز کنید. می توانید طبق آموزشهای ارایه شده در کلاس آنها را از هم جدا کنید و در مورد قسمت های مختلف اطلاعات کسب کنید.

همچنین سعی کنید همزمان با یادگیری در کلاس عملی آموخته های خود را پیاده سازی کنید و در صورتی که سوالی داشته باشید در لحظه از استاد سوال کرده و مطالب را به حافظه بلند خود بسپارید.

مرحله 5: شروع به کار کنید و تجربه کسب کنید

آموزش مانند یک معجزه عمل نمی کند و حتی پس از آموزش برای یک تکنسین حرفه ای تلفن، تلاش و تجربه زیادی لازم است. ما پس از اتمام دوره زمان های آزاد کارگاه سخت افزار موبایل برای تکرار و تمرین در نظر گرفته ایم که شما کارآموز محترم پس از اتمام دوره میتوانید در این کارگاهها شرکت نموده و مهارت عملی خود را ارتقا دهید و اعتماد به نفس لازم جهت شروع فعالیت در دوره تعمیرات موبایل را کسب کنید.

مرحله 6: از اینترنت کمک بگیرید

اینترنت مملو از اطلاعات است و شما می توانید هر مهارتی که امروز نیاز دارید را در چند مرحله آسان بیاموزید. با این حال، برای تقویت مهارت های تعمیر گوشی خود به عنوان یک تکنسین تعمیر تلفن همراه، بهترین راه این است که برخی از مشکلات رایج را در رفع آنها جستجو کنید. هر زمان که احساس کردید هنگام رفع مشکلی گیر کرده اید، همیشه می توانید از متخصصان مراقبت راهنمایی بخواهید و آنها به شما کمک خواهند کرد.

ما در قسمت وبلاگ وب سایت www.kafaz.ir هر هفته مطالب مختلف سخت افزار و نرم افزار موبایل را انتشار میدهیم که شما میتوانید با پیگیری این مطالب دانش خود را بروز کنید. چنانچه تمایل دارید مطالب برای شما ارسال شود آدرس ایمیل خود را در انتهای صفحه وارد نمایید.

مرحله 7: مطمئن باشید و کسب و کار تعمیرات موبایل خود را راه اندازی کنید

وقتی وارد بازار شدید، هرگز فراموش نکنید که این بازار امروزی 4 میلیارد دلاری است و نمی خواهید در یک شغل تکنسین ساده گیر کنید. یک ایده می تواند دنیا را تغییر دهد و این تنها چیزی است که شما نیاز دارید. شما می توانید با کمک به آنها در تعمیر تلفن به روشی سرگرم کننده، کار را برای ارائه خدمات خود به کاربران آغاز کنید. کسب و کار خود را با یک ایده منحصر به فرد شروع کنید و با یک استراتژی جدید وارد بازار شوید تا پول کلان به دست آورید.

ما در کلاسهای آموزش تعمیرات موبایل در تبریز شما را با تکنیک های مختلف بازاریابی تعمیرات موبایل آشنا میکنیم و ایده هایی مطرح میکنیم که با عمل کردن به آنها میتوانید تمایز بین رقبا ایجاد کنید.

بصورت کلی سطوح آموزش تعمیرات گوشی های همراه اول در دو سطح مقدماتی و پیشرفته تدریس می شود.

در سطح مقدماتی کلیه مباحث مقدماتی نرم افزار و سخت افزار موبایل آموزش داده می شود. در سطح پیشرفته تمامی بحث ها را بصورت جزئی بررسی کرده و در کارگاه نرم افزار و سخت افزار موبایل بصورت عملی آموخته های خود را پیاده سازی میکنیم.

چنانچه قصد فعالیت حرفه ای در این کسب و کار دارید ، لازم است تا سطح پیشرفته در دوره شرکت کنید و پس از آن میتوانید بصورت تخصصی وارد بازار کار شوید و شغل خود را شروع کنید.

در دنیای گوشی های همراه که روز به روز در حال پیشرفت است استفاده از اپلیکیشن های همراه نیاز به سخت افزار های پیشرفته و سازگار با برنامه ها است ، با توجه به حجم گسترده استفاده از برنامه های موبایلی نیاز استفاده کنندگان به رفع مشکلات نرم افزاری و همنطوری سخت افزاری اجتناب ناپذیر است. چنانچه میخواهید بصورت حرفه ای در این شغل فعالیت کنید ، سعی کنید تمامی مباحث نرم افزاری و سخت افزاری که در دوره پیشرفته تدریش میشود بصورت کامل فرا گرفته و مشکلات خود را در طول دوره رفع کنید.

عمده مشکلات سخت افزاری که برای گوشی های همراه اتفاق میافتد شامل :

  • کاهش سرعت گوشی های همراه
  • قفل شدن
  • خرابی تاچ و ال سی دی تلفن های همراه
  • شارژ دیر هنگام یا عدم شارژ شدن تلفن های همراه
  • هنگ کردن گوشی ها
  • و …

عواملی است که باعث عدم کارکرد درست گوشی های موبایل می شود.

مهمترین عامل موفقیت در این شغل تشخیص عیوب سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های هوشمند است ، چرا که عدم تشخیص درست عیوب باعث خرابی قطعات و کاهش عمر قطعات موبایل می شود.

لازمه این امر آموزش کامل ، فراگیری کامل مباحث و تکرار و تمرین آموخته ها در کارگاههای مجهز و رفع اشکال است . شما فراگیر محترم با شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل در این مرکز میتوانید در کوتاه مدت تخصص لازم و کافی در این حرفه را کسب کنید و شروع به فعالیت کنید.

مهمترین قدم برای فراگیری تعمیرات موبایل انتخاب آموزشگاه مجهز با اساتید با تجربه ، با فنان بیان قوی و آشنا به فناوری های به روز در حوزه گوشی های هوشمند می باشد که بتواند بصورت کامل و بی نقص مفاهیم آموزشی را انتقال دهد.

با توجه به اینکه اهداف یادگیری دوره تعمیرات موبایل متفاوت می باشد، دوره های مقدماتی و پیشرفته آموزشی گوشی های همراه را متناسب با نیاز فراگیران تشکیل میدهم . به جهت اینکه استقبال گسترده ای از این دوره انجام میشود ، تقریبا در هر هفته دوره جدیدی تشکیل می شود.

 

پس از گذراندن دوره آموزش تعمیر تلفن همراه و کسب چند ماه تجربه ، می توانید:

  • با سرمایه گذاری اندک یک کار تعمیر تلفن همراه راه اندازی کنید.
  • به عنوان یک تکنسین تمام وقت در یک مرکز خدمات ، فروشگاه یا شرکت کار کنید.

همراه با شغل عادی خود نیمه وقت کار کنید و درآمد اضافی کسب کنید

از جمله تجهزات مهم جهت راه اندازی شغل تعمیرات موبایل عبارتند از:

  • دستگاه هیتر و هویه
  • دستگاه لوپ یا میکروسکوپ
  • ست پیچ گوشتی و آچار تعمیراتی
  • منبع تغذیه و مولتی متر
  • سیم قلع و روغن فلکس و روغن لحیم
  • پنس آنتی شوک
  • قاب بازکن
  • شابلون
  • گیره کار

در صورتی که قصد راه اندازی کسب و کار در شغل تعمیرات موبایل دارید نیاز به هزینه در دو بخش خواهید داشت:

  • سرمایه برای اجاره محل
  • سرمایه خرید تجهیزات اولیه که حداقل 30 الی 60 میلیون نیاز است.

بصورت کلی شما می توانید در هر محل و مکانی شغل خود را بعنوان تعمیرکار موبایل راه اندازی کنید ، چرا که نیاز به افراد متخصص در این شغل زیادی احساس می شود و افراد متخصص کمی وجود دارد. علیرغم این مساله در صورتی که در یک مکان شلوغ فعالیت کنید طبیعتا نتیجه مطلوب تری می تواند داشته باشد.

عوامل متعددی در میزان درآمد ماهانه تعمیرکار موبایل در تبریز و سایر شهرها تاثیر گذار هستند که مهمترین عامل ها عبارتند از:

  • میزان تجربه علمی و عملی تعمیر کار
  • نحوه ارتباط با مشتریان
  • ساعت های کاری
  • تعرفه ارایه خدمات
  • استفاده یا عدم استفاده از روشهای تبلیغاتی نوین و سنتی

بصورت کلی میتوان اینطور در نظر گرفت که در هر زمان میزان درآمد تعمیر کار گوشی ها همراه حداقل 2 الی  سه برابر کارمند می تواند باشد.

اگر می خواهید در تجارت تعمیرات تلفن همراه موفق باشید، نکات کلیدی خاصی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. این نکات به شما کمک می کند تا در کسب و کار خود به موفقیت نهایی دست یابید.

فاکتور 1: موقعیت مکانی خوب

کسب و کار تعمیر تلفن همراه سودآور است اما بستگی به منطقه و مکانی دارد که کسب و کار خود را در آن اداره می کنید. مکان‌های زیادی وجود دارد که در آن‌ها تکمیل می‌شود، در حالی که مناطق زیادی وجود دارد که در آن تجارت و پول زیادی وجود دارد.

بنابراین باید در انتخاب مکان مناسب برای کسب و کار خود تحقیق زیادی انجام دهید.

فاکتور 2: تبلیغات و بازاریابی

برای موفقیت هر کسب و کاری، بازاریابی یک امر ضروری است. شما می توانید از هر دو حالت آفلاین و آنلاین تبلیغات و بازاریابی استفاده کنید. برای بازاریابی آفلاین، سعی کنید از بروشور، پوستر، تبلیغات روزنامه و موارد دیگر برای تبلیغ خدمات خود استفاده کنید.

از خرج کردن پول برای ارائه رایگان برای جذب مشتریان زیادی در ابتدا تردید نکنید. استفاده از استند در خارج از مغازهگزینه بسیار خوبی است.

همچنین می توانید از اینترنت برای تبلیغ خدمات پیشرفته خود استفاده کنید. سعی کنید کسب و کار خود را با استفاده از Google، شبکه های اجتماعی و یا سایر بسترهای مجازی تبلیغ کنید.

بازاریابی هر نوع خدمات تخصصی شما می تواند سود بالایی برای کسب و کار شما داشته باشد.

عامل 3: تکنسین های خبره

تکنسین های خبره همچنین به افزایش بهره وری کل مرکز خدمات کمک خواهند کرد و کارها را سریعتر و دقیق تر از سایرین به پایان خواهند رساند. تکنسین ها باید در رسیدگی به تمام موارد نرم افزاری و همچنین سخت افزاری که در انواع گوشی های هوشمند و تبلت ها وجود دارد ماهر باشند.

اگر خودتان بدانید که چگونه گوشی را تعمیر کنید تا بتوانید بخش تعمیرات را به طور موثرتری مدیریت کنید، یک امتیاز مثبت است. اگر می خواهید برای شرکت خود شهرت خوبی کسب کنید، باید در ارائه خدمات تخصصی خود بسیار سریع عمل کنید.

فاکتور 4: تعمیرات سطح پیشرفته:

اگر می خواهید از بقیه متمایز شوید، می توانید خدمات بسیار تخصصی و پیشرفته تعمیرات تلفن همراه را ارائه دهید. اگر فروشگاه یا مرکز خدمات شما قادر به تعمیر دستگاه هایی است که در هیچ جای دیگری قابل تعمیر نبودند، قطعاً امتیاز جایزه دریافت می کنید.

فاکتور 5: رقبا را زیر نظر داشته باشید:

شما باید از رقبای بالقوه خود و خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهند آگاه باشید. شما باید در هنگام ارائه خدمات تخصصی به هیچ وجه عقب نمانید.

بازاریابی و سایر تاکتیک های تجاری آنها را بیابید. با تجزیه و تحلیل استراتژی های تجاری آنها، می توانید استراتژی کسب و کار خود را بداهه بسازید و از آنها پیشی بگیرید.

فاکتور 6: ارائه محصولات و خدمات بیشتر

با فروش لوازم جانبی، فروش سیم کارت و شارژ تلفن همراه، فروش گوشی های هوشمند جدید، فروش گوشی های دست دوم، دانلود خدماتی مانند دانلود بازی ها، برنامه ها و موارد دیگر میتوانید درآمد بیشتری کسب کنید .

فاکتور 7: یک تامین کننده قابل اعتماد لوازم جانبی تلفن همراه داشته باشید

در دسترس بودن قطعات یدکی مهم ترین چیز در تجارت تعمیر تلفن همراه است.

نتیجه

کسب و کار تعمیر تلفن همراه زمانی که به شیوه ای درست انجام شود می تواند بسیار سودآور باشد. پیروی از این نکات باعث می شود که شما به اوج برسید و خدمات تخصصی را به مشتریان خود ارائه دهید و دل آنها را به دست آورید. موفق باشید!

 

اگر می خواهید در کسب و کار تعمیر تلفن همراه موفق باشید، عناصر حیاتی خاصی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. از آنجایی که تلفن های هوشمند به یک جنبه ضروری از وجود انسان تبدیل شده اند، برای افراد دشوار است که برای مدت طولانی از تلفن خود دور بمانند. در نتیجه، باید اطمینان حاصل کنید که مشتریان خدمات و تحویل سریع محصولات خود را دریافت می کنند. این باعث افزایش اعتماد آنها به خدمات شما می شود. در نتیجه، مشتریان مشتاقانه خدمات تعمیر موبایل شما را هر زمان که نیاز باشد، پیش بینی می کنند.

به گفته شرکت تحقیقاتی صنعت تجارت IBISWorld، صنعت تعمیر تلفن همراه در ایالات متحده یک بخش 4 میلیارد دلاری است و پیش‌بینی می‌شود که به رشد خود ادامه دهد. در واقع، بسیاری از مشاغل تعمیر سلول، مغازه های کوچک یا شرکت های انحصاری هستند. برای شخص مناسب، ممکن است یک شرکت پرسود باشد.

بازاریابی برای رونق هر کسب و کاری ضروری است. شما باید آن دسته از تکنیک های تبلیغاتی را انتخاب کنید که نه تنها هزینه کمتری دارند، بلکه موثرتر هستند.

همچنین باید مطمئن شوید که خدمات نرم افزاری موبایل مانند فلش و باز کردن قفل را ارائه می دهید، برخلاف بسیاری از شرکت ها که این کار را نمی کنند. بستگی به موقعیت و استعداد شما دارد. اگر مغازه دیگری در منطقه شما وجود نداشته باشد، سود خوبی خواهید داشت، اما مهارت مهمترین عامل است. اگر خدمات خوبی ارائه دهید سود خوبی خواهید داشت و در قطعات یدکی نیز حاشیه زیادی وجود دارد.

از آنجایی که مشتریان تنها زمانی برمی گردند که تلفن هایشان خراب شود، بازاریابی برای کسب و کارهای تعمیر تلفن همراه بسیار مهم است. کسب‌وکارهای تعمیرات نمی‌توانند به تجارت تکراری تکیه کنند. به دلیل ماهیت صنعت تعمیر، هزینه های بازاریابی باید در بودجه لحاظ شود.

به دلیل افزایش استفاده از تلفن های هوشمند، افراد بیشتری با مشکلاتی مانند آسیب آب و ترک خوردگی نمایشگر مواجه می شوند که نیاز به کمک یک متخصص تعمیر ماهر دارد. از آنجایی که تلفن های هوشمند محبوب تر می شوند، تقریباً به طور قطع تعمیر تلفن همراه گسترده تر خواهد شد.

به‌طور ساده، بازار هدف کسب‌وکار تعمیر تلفن همراه، صاحبان دستگاه‌های آسیب‌دیده هستند که به اندازه کافی جدید و گران هستند که به جای تعویض، تعمیر را تضمین کنند.

با توجه به استقبال زیاد همشریان محترم در تبریز و همچنین شهرهای استان آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل  و تشکیل گروه ها مختلف برای شروع دوره، هر فرد با هر شرایط زمانی می تواند در یکی از این گروه ها نام نویسی کرده و بدون دغدغه از تداخل با شغل و … در این دوره شرکت کند

  • آموزشگاه تعمیرات موبایل این موسسه ساختمان مستقل و مجهزی برای این دوره نظر گرفته که در نوع خود در شمالغرب بدن رقیب می باشد.
  • کارآموزان شهرستانی در صورت نیاز به خوابگاه معرفی می شوند.
  • آموزشگاه سپیدار از اساتید مجرب علمی و فنی بهره می برد.
  • پس از پایان دوره به مدت 5 سال پشتیبانی داریم.
  • هنگام راه اندازی کسب و کار در تعمیرات موبایل مشاوره رایگان برای خرید تجهیزات و وضعیت بازار این شغل ارایه می شود.
  • پس از اتمام هر ترم آزمونی از کارآموزان گرفته می شود، در صورت عدم قبولی در آزمون دوره بدون دریافت هزینه اضافی تجدید می شود و این تضمینی از طرف این موسسه می باشد.

  • بله ، کارآموزان پس از اتمام دوره و قبولی در آزمون مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای دریافت می کنند

  • با توجه به اینکه پشتیبانی به مدت 5 سال بعد از دوره داریم ، کارآموزان می توانند طی این 5 سال از خدمات پشتیبانی بعد از دوره بهره مند شوند و سوالات خود را با استاد پشتیبان در میان بزارند و آموخته های خود را بهبود ببخشند.

  • بله ، به خاطر اینکه آموزش بصورت کاملا عملی و صفر تا 100 می باشد  و کارآموزان تمامی مباحث نرم افزاری و سخت افزاری را یاد میگیرند ، بعد از پایان دوره امکان شروع کسب و کار در این شغل بصورت قطعی وجود خواهد داشت.

  • مدت زمان دوره آموزش تعمیرات موبایل 120 ساعت می باشد.

  • خیر ، تمامی آموزش ها بصورت صفر تا صد می باشد و الزام برای پیش نیاز خاصی نیست.

  • علاقه مندان به شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز لازم است توانایی جسمی کافی جهت فعالیت های تعمیرکاری را داشته باشند ، برای شرکت در دوره محدودیت سنی وجود ندارد منتها در صورتی که میخواهید پس از اتمام دوره مدرک رسمی فنی و حرفه ای را دریافت کنید ، داشتن حداقل سواد سوم راهنمایی الزامی است.

  • آنچه که مرکز آموزشی ما را مورد توجه علاقمندان به آموزش تعمیرات موبایل قرار داده است کارگاه مجهز و استاید مجرب و آموزش عملی و دوری کردن از مسائل تئوری است ما معتقدیم  کار آموز باید آموخته های خود را بر روی گوشی و بورد و در فضای واقعی کار و فعالیت تعمیری بیاموزد و به همین خاطر است که در ابتدای دوره سخت افزار به کار آموزان به اندازه کافی گوشی و بورد تحویل میگردد تا آموخته هایشان را برروی گوشی های تحویلی عملی سازند

  • اگر سوال اینگونه باشد که آیا ما میتوانیم بعد از اتمام دوره مشغول به کار شویم و یا اینکه آن اعتماد به نفس در ما ایجاد خواهد شد که بتوانیم کار کنیم جواب ما مثبت است شما بعد از اتمام آموزش میتوانید فعالیت خود را به عنوان تعمیرکار تلفن همراه شروع کنید البته نیازمند پشتیبانی خواهید بود که ما در خدمتتان هستیم اما اگر اینگونه باشد که ایا بعد از اتمام دوره شما ما را جهت استخدام به مراکز معرفی میکنید یا نه جواب نه می باشد وعده استخدام جهت ثبت نام کار آموز خلاف مقررات و قوانین می باشد و نوعی کلاه برداری است .

  • اگر سوال اینگونه باشد که آیا ما میتوانیم بعد از اتمام دوره مشغول به کار شویم و یا اینکه آن اعتماد به نفس در ما ایجاد خواهد شد که بتوانیم کار کنیم جواب ما مثبت است شما بعد از اتمام آموزش میتوانید فعالیت خود را به عنوان تعمیرکار تلفن همراه شروع کنید البته نیازمند پشتیبانی خواهید بود که ما در خدمتتان هستیم اما اگر اینگونه باشد که ایا بعد از اتمام دوره شما ما را جهت استخدام به مراکز معرفی میکنید یا نه جواب نه می باشد وعده استخدام جهت ثبت نام کار آموز خلاف مقررات و قوانین می باشد و نوعی کلاه برداری است .

  • ما سعی میکنیم در عرض 4 ماه تمامی آموزشها را ارائه دهیم شما بعد از اتمام دوره میتوانید  به عنوان تعمیرکار وارد بازار کسب و کار شوید ولی نیاز به پشتیبانی دارید که 5 سال پشتیبانی بعد از اتمام دوره به همین منظور است در نظر داشته باشید  در صورتیکه بصورت خصوصی و تک نفره  در این دوره ها شرکت کنید مدت آموزش کاهش می یابد البته با حفظ کیفیت .

  • برای شرکت در دوره های تعمیرات موبایل لازم است داوطلب توانایی جسمی کافی  را داشته باشد حداقل سن ۱۲ سال در نظر گرفته شده است ولی کار آموز اگر بخواهد از بعد از اتمام دوره مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای دریافت نماید می بایست حداقل مدرک سوم راهنمایی داشته باشد /شرط جنسیتی وجود ندارد

دوره تعمیرات موبایل از دوره های پرکاربرد رشته های فنی است که دارای باراز کار خوب و درآمد بالا است. این دوره به دو بخش تعمیرات نرم افزاری و تعمیرات سخت افزار موبایل تقسیم می شود.

مباحثی که در دوره تعمیرات سخت افزار آموزش داده می شود عبارتند از :

  • تعمیر قطعات سخت افزاری
  • روش کار با ابزارهای مختلف تعمیرات
  • تعمیرات مدارات گوشی های همراه
  • آموزش تعمیرات سخت افزار گوشی های اندروید
  • آموزش تعمیرات سخت افزار گوشی های IOS

مباحثی که در دوره تعمیرات سخت افزار آموزش داده می شود عبارتند از :

  • نحوه گرفتن نسخه بکاپ (پشتبان) از اطلاعات
  • نحوه فلش کردن گوشی های مختلف
  • روش آنلاک کردن شبکه
  • نحوه بازیابی اطلاعات پاک شده
  • روش حل مشکلات بوت و لوگوی گوشی های همراه
  • آموزش تعمیرات نرم افزار گوشی های اندروید (Android)
  • اموزش تعمیرات گوشی های آی او اس (IOS)

هزینه مربوط به این دوره با در نظر گرفتن عوامل مختلف همچون : سطح دوره ، نحوه برگزاری دوره ، کیفیت آموزش ، سطح کارگاه تعمیرات سخت افزار موبایل ، سطح علمی اساتید دوره و … متفاوت است.

بصورت معمول بیشترین هزینه در یادگیری هر علمی ، نوع یادگیری استاد و شاگردی یا همان حالت خصوصی است که در این روش فرد کارآموز در کنار افراد با تجربه مشغول بکار شده و به مرور زمان با بهره گرفتن از تجربیات آنها مهارت لازم را کسب می کند . اما به این دلیل که در این روش مطالب بصورت کامل آموزش داده نمی شود و زمان زیادی صرف می شود پیشنهاد نمی شود .

در مقابل بهتر است در کلاسهای خصوصی که در آموزشهای معتبر برگزار می شود شرکت کرد.

در این مرکز کلاسهای خصوصی آموزشی تعمیرات موبایل بصورت کامل شامل سخت افزار گوشی های اندروید و IOS و نرم افزار گوشی های اندروید و IOS  زیر نظر اساتید با تجربه تدریس می شود.

بعد از تمام شدن دوره کارآموان قادر خواهند بود انواع گوشی های همراه را تعمیر کنند

دوره خصوصی آموزش تعمیرات موبایل در تبریز در مقایسه با دوره آموزشی بهتر است ، چرا که کارآموزان بصورت تک نفری و در مدت زمان کمتری بصورت کاملا حرفه ای آموزش دیده و مهارت کسب می کنند.

هزینه کلاسهای خصوصی تعمیرات موبایل بسیار مناسب بوده و با سرفصل های جامع برگزار می شود.

مدت زمان

20 جلسه آموزش سخت افزار و 10 جلسه نرم افزار

سابقه

انتقال 7 سال سابقه آموزشی و کاری

کارآموزان

بیش از 250کارآموز در سال

شرایط پرداخت

امکان پرداخت نقدی و قسطی

مشاوره رایگان

دریافت کمترین شهریه

نسبت به بقیه مراکز

دریافت کمترین شهریه

پرداخت اقساطی

دریافت شهریه

بصورت کاملا اقساطی

انواع برد و گوشی

در اختیاز قرار دادن

انواع برد و گوشی

بهترین اساتید

نسبت به بقیه مراکز

بهترین اساتید شهر

کارگاه تخصصی و عملی تعمیرات موبایل

کارگاه کاملا

تخصصی و عملی

تجهیزات کامل کارگاه عملی

دریافت شهریه

بصورت کاملا اقساطی

بازار کار

معرفی کارآموزان

بازار کار

پشتیبانی کارآموزان

پس از اتمام دوره

پشتیبانی کارآموزان

مدرک فنی و حرفه ای

در سریعترین زمان

ارائه مدرک

چه چیزهایی در این دوره یاد میگیریم ؟

خلاصه ای از سرفصل های سخت افزار موبایل

  • الکترونیک عمومی
  • موقعیت یابی قطعات
  • نقشه خوانی
  • تفکیک مدارات مختلف روی برد گوشی
  • تست مقاومت، خازن، ترانزیستور، دیود و سلف
  • منبع تغذیه و کاربرد های آن
  • ترمیم مسیر های ارتباطی
  • تعویض IC
  • ترمیم پایه های IC
  • تعویض قطعات حساس به حرارت
  • باز و بست صحیح گوشی
  • تعویض گلس
  • معایب شارژ (عدم شارژ- شارژکاذب – خالی شدن شارژ و …)
  • معایب صفحه لمسی
  • معایب نمایشگر
  • معایب دوربین
  • معایب آنتن دهی
  • معایب سنسورها
  • معایب ویبره
  • معایب سیم کارت
  • معایب مموری کارت
  • معایب هارد
  • معایب مدارات صوتی
  • معایب کلید ها

خلاصه ای از سرفصل های نرم افزار موبایل

  • رفع خطا های سیستم عامل
  • باز نمودن قفل گوشی
  • برطرف کردن ویروس ها
  • استفاده از محیط ریکاوری
  • گرفتن فایل پشتیبان از هارد
  • تشخیص رام اصلی و غیر اصل
  • نحوه بازگشایی بوت لودر
  • ری ست دستگاه به روش های مختلف
  • آنلاک بوت لودر
  • آنلاک ورودی گوشی
  • تشخیص هارد معیوب و سالم
  • نوشتن و خواندن فایل بوت
  • انواع خطاهای مربوط به هارد
  • ریکاوری رام
  • مشکلات ناشی از عیوب باطری
  • آموزش فلش کردن مدل های مختلف گوشی موبایل

  • آموزش تخصصی عیب یابی مشکلات نرم افزاری در گوشی های اندروید

  • فارسی سازی تمامی گوشی های اندروید

  • آموزش کامل نحوه باز کردن رمز گوشی های سامسونگ در همه نسخه های اندروید با حالت FRP ON و FRP OFF هرنوع قفلی

چه چیزهایی در این دوره یاد میگیریم ؟

و چه مزیت هایی برای شما ایجاد میکند

چرا یادگیری تعمیرات موبایل مهم است

حال که با مزیت های این شغل آشنا شدیم ، بهتر میتوانیم مشخص کنیم این دوره مناسب برای چه کسانی مناسب است

مناسب برای افرادی که می خواهند شغل ثابتی داشته باشند
مناسب برای افرادی که می خواهند استخدام شوند

  • تنها مرکز آموزشی در شمالغرب هستیم که کارگاهی مستقل و مجهزی برای دوره نرم افزار و سخت افزار موبایل فراهم کرده ایم
  • پس از گذراندن هر ترم آزمون عملی و تئوری از کارآموز گرفته می شود که پس از قبولی در آزمون مجاز به شرکت در ترم بعدی خواهد بود و در صورتی که ایراد و اشکالی در بحث های نرم افزاری و سخت افزاری موبایل وجود داشته باشد برای استاد تمرینی معرفی شده و پس از رسیدن به توانمندی لازم در بحث های یاد نگرفته یا مشکل دار به ترم بعدی معرفی خواهد شد (توجه داشته باشید که معرفی به استاد تمرینی جهت تمرین بدون دریافت هیچ هزینه اضافی خواهد بود)
  • برای هر کارآموز تجهیرات مستقل و کاملی در نظر گرفته شده که پس از ارایه استاد در هر یک از جلسات آموزشی ، تکرار و تمرین را در کارگاه انجام داده و با یادگیری کامل برای جلسه بعدی آماده شود.
  • قبل از ثبت نام می توانید کارگاه مربوط به رو از نزدیک ملاحظه نمایید و پس از کسب اطمینان لازم اقدام به ثبت نام نمایید.

دلایل انتخاب این مرکز جهت آموزش تعمیرات موبایل در تبریز:

توجه داشته باشید دوره تعمیرات موبایل در این مرکز به دو صورت کارآموزی و کارورزی (بصورت حرفه ای و تخصصی) برگزار می شود.

1-دریافت کمترین شهریه نسبت به بقیه مراکز

2- استفاده از بهترین اساتید شهر

3-ما تنها مرکز تخصصی آموزش تعمیرات موبایل در تبریز هستیم که با کارگاههای مجهز در زمینه آموزش تعمیرات موبایل دوره های کاملا کاربردی،عملی و  بازار محور برگزار می کند.

4- دارای کارگاه تمرین جداگانه با تجهیزات کامل

5–دریافت شهریه به صورت کاملاً اقساطی

6- ارائه مدرک بین المللی در سریعترین زمان

7- پشتیبانی کارآموزان

8-ما تنها مرکز تخصصی آموزش تعمیرات موبایل در تبریز هستیم که بیش از 250 کار آموز تعمیرات تخصصی موبایل را وارد بازار کار کرده ایم.

9- ماتنها مرکز مهارت آموزی هستیم که کارگاه آموزش تعمیرات موبایل در تبریز (کارگاه کارورزی و تعمیرات) در مرکز فراهم کرده ایم.

10_حضور مستقیم در بازار کار زیر نظر اساتید برای تخصصی کردن آموزش و تعمیرات هم زمان مشتریان.

11- اگر کار آموزان بر اساس سر فصلهای اعلامی ما آموزش ببیند و در دوره های پشتیبانی حضور داشته باشند بدون هیچ شکی تعمیر کار موبایل خواهند شد.

12-پشتیبانی نا محدود – تجهیزات جدید- نظم آموزشی- تسلط اساتید بر مبحث تعمیرات و از همه مهمتر کیفیت بالای آموزشی از ویژگی های بارز این مرکز می باشد.

13- هم تعمیرات نرم افزاری و هم تعمیرات سخت افزاری آموزش داده میشود.

14-به علت تعداد زیاد مراجعه کننده گان تایم صبح و عصر برگزار میگردد.

15-این دوره محدودیت سنی ندارد

16-دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز در دو قسمت نرم افزار و سخت افزار با استفاده از تجهیزات مدرن و اساتید مجرب برگزار می گردد، بدین صورت است که کارآموزان پس از پایان دوره از نظر نرم افزار و سخت افزار موبایل به دانش های لازم بازار کار دست می یابند.منتها با توجه به بازار امروز که در حال توسعه و پیشرفت است نیاز به بروز شدن علم نرم افزار و سخت افزار موبایل خواهد بود که این مرکز پشتیبانی رایگان دوره را برای شما به عهده خواهد داشت.لذا کارآموز پس از پایان دوره هیچ دغدغه ای جهت رفع اشکالات و ارتقاء سطح آگاهی خود نخواهد داشت

17-دسترسی به مترو و brt

18-دسترسی به پارکینگ برای سهولت درسترسی هنرجویان 

مشاوره رایگان دوره ها