Pm1

آموزش جنبه مهمی از زندگی ماست. ما نه تنها زمان و هزینه خود را صرف آن می کنیم ، بلکه راه را برای حرفه آینده ما نیز هموار می کند. به همین دلیل بسیار مهم است که موسسه آموزشی صحیح را انتخاب کنید ، مهم نیست که شما یا فرزندتان می خواهید یاد بگیرید.

موسسه سپیدار یکی از بهترین موسسات برای دانشجویانی است که دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز را انتخاب می کنند. این دوره به طور سیستماتیک تمام جنبه های سخت افزاری و نرم افزاری تعمیر تلفن همراه را پوشش می دهد.

در اینجا 10 دلیل برای پیوستن به دوره تعمیرات موبایل در موسسه سپیدار آورده شده است.

  1. پرسنل مجرب

در مورد آموزش فنی ، موسسات انتخاب سختی برای انجام دارند. آنها می توانند به سراغ شخصی که دارای تجربه تدریس است یا کسی که دارای تجربه واقعی در زمینه است ، بروند. در موسسه سپیدار ، ما دریافتیم که بهترین نتایج بدست می آید در صورتی که مربی دارای هر دو زمینه: و تجربه تدریس باشد.

بنابراین ، کارکنان ما انتخاب شده اند تا بهترین تجربه آموزشی را ارائه دهند. مربیان ما تکنسین های حرفه ای هستند و تجربه زیادی در تعمیر تلفن های هوشمند و تبلت دارند که به آنها دانش عملی می دهد تا به شیوه ای بهتر به دانش آموزان ما آموزش دهد.

  1. بدون نیاز به سابقه فنی

یک اشتباه رایج توسط بسیاری از این موسسات که تعمیرات موبایل را آموزش می دهند ، این است که آنها همه دانش آموزان را دارای سابقه فنی مناسب می دانند. بنابراین ، آنها تدریس را از نقطه ای شروع می کنند که اکثر دانش آموزان غیر فنی را در معرض بی توجهی قرار می دهد. ما همه چیز را از اصول اولیه  آموزش می دهیم و از این رو دانش آموزان تمام تکنیک های تعمیر را به شیوه مناسب یاد می گیرند.

شما نیازی به داشتن دانش فنی قبلی یا سابقه الکترونیک ندارید. تنها دانش قبلی شما از دوران مدرسه و مهارت های اولیه کار با کامپیوتر است. از این رو ، افراد از هر زمینه ، شاخه و زمینه می توانند بیایند و با ما یاد بگیرند ، صرف نظر از اینکه چه سن و سالی دارند.

  1. تأکید بر آموزش عملی بیشتر

وقتی صحبت از مهارتی مانند تعمیر تلفن همراه می شود ، دانش عملی معمولاً مهمتر از دانش نظری است. اکثر موسسات تعمیر موبایل بیشتر روی بخش نظری آن تمرکز می کنند ، به همین دلیل دانش آموزان به طور کافی آموزش عملی نمی بینند. این امر آنها را در زمان انجام تعمیرات واقعی در گوشی های واقعی عصبی می کند و بنابراین برای کسب اطمینان قبل از پیوستن به هر شغلی در این زمینه ، نیاز به گذراندن کارآموزی دارند.

Pm2

از آنجا که تمرکز ما بیشتر بر روی آموزش عملی است ، دانش آموزان ما نسبت به دیگران اعتماد به نفس بیشتری دارند و معمولاً می توانند شغل یا تجارت خود را در این زمینه بلافاصله پس از اتمام دوره ما شروع کنند.

  1. امکانات شگفت انگیز

ما معتقدیم که تنها چیزی که باید دانش آموزان ما را محدود کند ، کنجکاوی آنهاست. به همین دلیل است که ما اطمینان حاصل کرده ایم که با انواع تخصص های مورد نیاز برای صنعت به روز هستیم. در کنار این ، همه ما خودمان را به روز کرده ایم تا همه به روزرسانی ها را هر از گاهی آموزش دهیم. این اطمینان می دهد که دانش آموزان ما می دانند چگونه روش های مختلف تعمیر را انجام دهند- چه آسان و چه دشوار.

اکثر م موسسات فنی طیف وسیعی از تکنیک های تعمیر ما را در اختیار دانش آموزان خود قرار نمی دهند ، و این جایی است که ما از آنها بهتر هستیم.

  1. برنامه درسی جامع

یکی دیگر از چالش هایی که موسسات فنی با آن روبرو هستند این است که آنها نمی دانند چقدر باید به دانش آموزان خود آموزش دهند زیرا میزان دانش مورد نیاز برای به اشتراک گذاشتن ممکن است بسیار زیاد باشد. برخی از دوره ها فقط بر تعمیر سخت افزار تمرکز می کنند ، در حالی که برخی دیگر فقط اصول اولیه تعمیر نرم افزار را آموزش می دهند. این امر به نوعی دانش آموز را در معرض آسیب قرار می دهد

برای اطمینان از اینکه دانش آموزان ما هرگز با چنین مشکلاتی روبرو نخواهند شد ، ما یکی از جامع ترین برنامه های درسی را در صنعت تشکیل داده ایم. در کنار این ، ما همچنین ماژول های آموزشی خود را مرتباً به روز می کنیم تا اطمینان حاصل شود که دانش آموزان ما همه چیز را به درستی یاد می گیرند.

Pm3

برنامه درسی تعمیرات موبایل ما بسیار عمیق است و اصول اولیه ، تعمیر سخت افزار ، تعمیر نرم افزار و مهارت های عیب یابی را که ممکن است نیاز به یک تکنسین حرفه ای تعمیر موبایل داشته باشد ، پوشش می دهد. این یک پیشرفت همه جانبه را برای دانش آموزان ما تضمین می کند.

  1. نکات و ترفندها

در هر صنعت فنی ، چندین راه برای حل یک مشکل وجود دارد. این مهم است که بدانید سریع ترین ، ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش برای انجام این کار کدام است. از سوی دیگر ، گاهی اوقات مهم است که بدانیم چگونه کار را با ایمن ترین شکل ممکن به پایان برسانیم.

به همین دلیل است که ما راه های زیادی را برای رفع اشکالات ناشی از تلفن های همراه به دانش آموزان خود آموزش می دهیم. این اطمینان می دهد که آنها برای هر سناریویی آماده هستند. علاوه بر این ، ما چندین راز تجاری ، نکات و ترفندها را به آنها آموزش می دهیم تا به آنها کمک کنیم تا بر بقیه تکنسین ها برتری داشته باشند و تکنسین های حرفه ای خوبی شوند.

اکثر موسسات دیگر سعی نمی کنند نکات و ترفندها و میانبرهایی را برای حل مشکلات مختلف به دانش آموزان خود بیاموزند. این ترفندها و میانبرها کارآمد هستند و اغلب به حل مسائل مختلف کمک می کنند و به طور کامل حل می شوند و ممکن است به دلیل این راه حل های ناکارآمد دوباره ظاهر شوند.

  1. تکنیک های حرفه ای

مهم است که دانش آموزان روش صحیح تعمیر تلفن ها را با استفاده از تکنیک های حرفه ای بیاموزند. ما به دانش آموزان خود می آموزیم که این تکنیک های حرفه ای را بیش از سایر روشها دنبال کنند تا اطمینان حاصل شود که مشتری همیشه در پایان روز راضی است

  1. موقعیت مناسب

نکته جالب دیگر در مورد موسسه سپیدار این واقعیت است که بسیار خوب واقع شده است. فاصله تا ایستگاه BRT تنها 3 دقیقه پیاده روی است. بنابراین ، هر کسی در تبریز ، یا حتی شهرستانهای مجاور می تواند با استفاده از  اتوبوس های شرکت واحد که در ایستگاه رفت و آمد می کنند به ما بپیوندد.

ما دانشجویانی داریم که از سراسر استان آذربایجان شرقی ، حتی استان آذربایجان غربی و اردبیل می آیند.

  1. راهنمای شغلی

آنچه ما را از سایر موسسات متمایز می کند این است که ما تمام تلاش خود را می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که یک دانش آموز پس از اتمام دوره ما موفق می شود. هر دانش آموز با دانشجوی دیگر متفاوت است و بنابراین علایق آنها ممکن است متفاوت باشد. برخی از دانشجویان علاقه بیشتری به تعمیر نرم افزار دارند ، در حالی که برخی دیگر به تعمیر سخت افزار می پردازند.

Pm4

همراه با ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای، ما آنها را راهنمایی می کنیم که چگونه می توانند در این زمینه شروع به کار کنند و پس از این فرصتهای شغلی در زمینه تعمیرات تلفن همراه چیست. بسیاری از دانش آموزان دیگر علاقه بیشتری به تجارت دارند و ما نیز با ارائه راهنمایی های مناسب به آنها در ایجاد این امر کمک می کنیم.

  1. پشتیبانی فنی

“یک بار دانش آموز سپیدار ، همیشه دانش آموز سپیدار.” از آنجایی که حوزه فناوری هر روز در حال پیشرفت است ، دانش آموزان ممکن است با مشکلات جدیدی روبرو شوند که قبلاً در دوره آموزشی با آن روبرو نبوده اند یا مشکلی که نمی دانند چگونه در مشاغل خود به درستی حل کنند. به همین دلیل است که ما حتی پس از اتمام دوره ، پشتیبانی فنی به دانش آموزان خود ارائه می دهیم.

دانش آموزان می توانند هر زمان که بخواهند مشکل خود را با ما در میان بگذارند ، و ما راه حلی برای چگونگی رفع آن ارائه می دهیم. این به دانش آموزان ما کمک می کند تا میزان موفقیت بالاتری نسبت به دانشجویان سایر موسسات فنی کسب کنند.

نتیجه

همانطور که می بینید ، عوامل متعددی ما را از سایر موسسات تعمیر موبایل در تبریز متمایز می کند. بنابراین ، دیگر صبر نکنید ، همین امروز از موسسه سپیدار دیدن کنید و همین حالا ثب نام کنید!